Sinds deze week ligt er een glasvezelkabel bij mij thuis en ik ben van plan om een internet-verbinding te nemen. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om KPN TV+ voor slechts een of enkele maanden af te nemen of zit ik gelijk aan een bepaalde periode vast?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Bladzijde 1 / 1
U kunt een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten. Maar tegen meerprijs en zonder welkomstkorting of cadeau.
Of wilt u wel internet voor langere periode? U kunt internet en TV afnemen bij KPN. En TV kunt u dan later op elk moment weer stopzetten. Het internet gedeelte houd u dan. Is dat wat u bedoelt?
Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Ja, het tweede wil ik dus: internet voor een jaar (met korting) en dan TV erbij maar eventueel na enkele maanden opzeggen.
Kan ik Internet+TV afsluiten met welkomskorting en dan gedurende het eerste jaar TV opzeggen of moet ik dan internet voor een jaar afnemen en los TV starten/stoppen?
Nee hoor, het tv product kunt u elke maand starten en stoppen. Enige voordeel is dat wanneer u het afneemt bij het internet direct er misschien een extra korting op zit.
Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Ja, het tweede wil ik dus: internet voor een jaar (met korting) en dan TV erbij maar eventueel na enkele maanden opzeggen.
Ja dat kan gewoon.
Kan ik Internet+TV afsluiten met welkomskorting en dan gedurende het eerste jaar TV opzeggen…
Ja. U kunt zo weer TV stopzetten. Internet blijft dan doorlopen.
Gedurende de eerste 6 maanden is dat wel zinloos, want u blijft dan 35 euro betalen. Na 6 maanden bespaart u dus € 12,50 met het stopzetten van TV.
... of moet ik dan internet voor een jaar afnemen en los TV starten/stoppen?
TV is niet los af te nemen. Het zit altijd gekoppeld aan het internetabonnement.
Bedankt voor reacties!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.