Skip to main content

Hallo,

Sinds deze week ligt er een glasvezelkabel bij mij thuis en ik ben van plan om een internet-verbinding te nemen. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om KPN TV+ voor slechts een of enkele maanden af te nemen of zit ik gelijk aan een bepaalde periode vast? 

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

U kunt een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten. Maar tegen meerprijs en zonder welkomstkorting of cadeau. 

Of wilt u wel internet voor langere periode? U kunt internet en TV afnemen bij KPN. En TV kunt u dan later op elk moment weer stopzetten. Het internet gedeelte houd u dan. Is dat wat u bedoelt? 


Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Ja, het tweede wil ik dus: internet voor een jaar (met korting) en dan TV erbij maar eventueel na enkele maanden opzeggen. 

Kan ik Internet+TV afsluiten met welkomskorting en dan gedurende het eerste jaar TV opzeggen of moet ik dan internet voor een jaar afnemen en los TV starten/stoppen? 


Nee hoor, het tv product kunt u elke maand starten en stoppen. Enige voordeel is dat wanneer u het afneemt bij het internet direct er misschien een extra korting op zit.


Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Ja, het tweede wil ik dus: internet voor een jaar (met korting) en dan TV erbij maar eventueel na enkele maanden opzeggen. 

Ja dat kan gewoon.

Kan ik Internet+TV afsluiten met welkomskorting en dan gedurende het eerste jaar TV opzeggen…

Ja. U kunt zo weer TV stopzetten. Internet blijft dan doorlopen. 

Gedurende de eerste 6 maanden is dat wel zinloos, want u blijft dan 35 euro betalen. Na 6 maanden bespaart u dus € 12,50 met het stopzetten van TV.

... of moet ik dan internet voor een jaar afnemen en los TV starten/stoppen? 

TV is niet los af te nemen. Het zit altijd gekoppeld aan het internetabonnement. 


Bedankt voor reacties! 


Reageer