Skip to main content

L.S.,

We gebruiken sidns 23-2 KPN TV+
Het maken van Zenderlijsten/Favorieten, zodat je favoriete zenders alleen kunt zien. Zit dit er aan te komen? 

Je kunt wel zenders al favoriet aanmerken. Echter qua weergave maakt het niet uit, je ziet nog steeds alle zenders

Op de App werkt het wel. En idem op de oude KPN box.

Hallo, 

Als je in het hoofdmenu naar Nu op TV gaat zie je in de regel daaronder Favorieten staan...hier zijn alleen de "ingevulde hartjes" te zien...zou inderdaad wel handig zijn als in de programmagids ook alleen de Favorieten te zien waren, zoals bij de Arris, maar hopelijk komt dat nog.


Hi Ratonesqua,
Dit is me idd bekend. Maar ja zoals jezelf ook schrijft zou het erg handig zijn als je hierdoor de zenderlijst kunt beperken tot je favoriete zenders, zoals in de app.
Maar ja wie weet komt het nog in 1 vd volgende updates

gr Erik


Dit issue is niet eens in de lijst met bekende bevindingen opgenomen terwijl het mijns inziens een enorme tekortkoming is van de TV+ Box. 😖


Dankje wjb,

Ok da's niet zo mooi. Helemaal mee eens.

Hoe kun je dit onder de aandacht brengen, zodat het wel op de lijst komt?!

Mvg Erik


Ha @Erike59, hele goede punten die je noemt. Voorlopig is er volgens mij nog geen plan om dit te wijzigen. Wel is de wens bij de ontwikkelaars bekend. Er wordt namelijk vaker om gevraagd door klanten. Weet dat we jullie feedback altijd meenemen!

 

Edit: januari 2024

Per de update naar 1.134.1 is het mogelijk om een favorietenlijst te maken en gebruiken in de gids en tijdens het zappen.


Ha @Erike59, hele goede punten die je noemt. Voorlopig is er volgens mij nog geen plan om dit te wijzigen. Wel is de wens bij de ontwikkelaars bekend. Er wordt namelijk vaker om gevraagd door klanten. Weet dat we jullie feedback altijd meenemen!

Beste Marcia, fijn dat je dit laat weten. ik zou zeggen geef de ontwikkelaars een lekker bakkie koffie met een cookkie erbij. Die moeten wij ook nogal eens accepteren ;-)

gr Erik


Ha @Erike59, hele goede punten die je noemt. Voorlopig is er volgens mij nog geen plan om dit te wijzigen. Wel is de wens bij de ontwikkelaars bekend. Er wordt namelijk vaker om gevraagd door klanten. Weet dat we jullie feedback altijd meenemen!

Wat een achteruitgang dat dit niet meer beschikbaar is zeg! Het zou fijn zijn als dit weer gebruikt zou kunnen worden. Wordt erg gemist hier


Er is helaas wel meer functionaliteit die gemist wordt.

Overigens is het ontbreken van zenderlijsten voor mij een absolute NoGo.


Er is helaas wel meer functionaliteit die gemist wordt.

Overigens is het ontbreken van zenderlijsten voor mij een absolute NoGo.

Ik had er niet bij stil gestaan dat dit verdwenen zou zijn. Had ik het geweten dan had ik nog wel even gewacht met oversluiten…


Ik had er niet bij stil gestaan dat dit verdwenen zou zijn. Had ik het geweten dan had ik nog wel even gewacht met oversluiten…

En dat is nu precies waarom ik hoop dat KPN op korte termijn met die functionaliteit zal gaan komen. Mensen raken teleurgesteld door die ontbrekende functionaliteit.


In het door wjb genoemde topic zag ik vandaag dit bericht van Erik voorbijkomen: https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-587354?postid=1720836#post1720836


Ik had er niet bij stil gestaan dat dit verdwenen zou zijn. Had ik het geweten dan had ik nog wel even gewacht met oversluiten…

En dat zijn nu precies waarom ik hoop dat KPN op korte termijn met die functionaliteit zal gaan komen. Mensen raken teleurgesteld door die ontbrekende functionaliteit.

Nonsens. Zoveel mensen, zoveel wensen. Hier zijn toevallig een paar mensen die het missen, maar de groep mensen die het niet mist is (minimaal) net zo groot. Ik heb het nooit gebruikt en heb het ook niet nodig. Ik heb liever dat eerst de echte bugs opgelost worden, voordat ze dit soort zaken inbouwen die niet voor iedereen interessant zijn.....


Ik mis de favo lijst ook. Is toch een gemiddelde prio om toe te laten voegen


Ik mis de favo lijst ook. Is toch een gemiddelde prio om toe te laten voegen

Die favorietenlijst is er dus wel hè. Zie boven. Verschil met de Arris is dat je het niet terugziet in de programmagids...mi niet een heel groot gemis. Je moet er alleen even aan wennen, geldt voor veel klachten hier trouwens.

Van zenders die je vaak bekijkt weet je het kanaalnummer toch wel uit je hoofd, dus in de programmagids geef je dan toch gewoon het kanaalnummer in?


Ja sorry, ik ben niet duidelijk geweest.

 

in de tv gids, maar ook als je pijltje naar beneden indrukt en dan tussen de zenders zapt. Dan krijg je alle zenders en niet de keuze dat je tussen je favoriete zenders wilt zappen.


Er is helaas wel meer functionaliteit die gemist wordt.

Overigens is het ontbreken van zenderlijsten voor mij een absolute NoGo.

Ik begrijp niet hoe een stukje normale functionaliteit een NoGO kan zijn….
Het is toch echt super onhandig om zeg maar ruim 200 zenders te moeten doorbladeren.
Als het er is hief je het niet te gebruiken.


Ik begrijp niet hoe een stukje normale functionaliteit een NoGO kan zijn….
Het is toch echt super onhandig om zeg maar ruim 200 zenders te moeten doorbladeren.
Als het er is hief je het niet te gebruiken.

Ik geef juist aan dat het ontbreken van die functionaliteit voor mij een NoGo is. Het is voor mij dus een must dat die functionaliteit er gaat komen en zolang die er niet is zal ik ook niet overstappen naar TV+.


Ik begrijp niet hoe een stukje normale functionaliteit een NoGO kan zijn….
Het is toch echt super onhandig om zeg maar ruim 200 zenders te moeten doorbladeren.
Als het er is hief je het niet te gebruiken.

Ik geef juist aan dat het ontbreken van die functionaliteit voor mij een NoGo is. Het is voor mij dus een must dat die functionaliteit er gaat komen en zolang die er niet is zal ik ook niet overstappen naar TV+.

Ah, ok. Ik begreep het dan andersom. !!


Sinds een paar dagen heb ik ook de TV+ ontvanger en dat is wel even wennen. Na het toch (naar mijn mening) veel functioneler Interactieve TV menu, is dit best een achteruitgang.  Het niet kunnen aanmaken van een eigen zenderlijst is wel het grootste gemis. Ook het pop-up informatiemenu tijden het TV kijken kun je niet instellen gelet op de pop-up tijd en de achtergrond is niet transparant genoeg. De layout van de opnames kan ook niet worden aangepast naar een “lijst overzicht”. Dit was bij Interactieve TV veel overzichtelijker. De standaard resolutie instelling van het apparaat zou ook niet op automatisch moeten staan. Hierdoor krijgen de meeste gebruiker een haperend beeld. Standaard op 1080P50 zou beter zijn.

Ik hoop dat we weer een beetje terug kunnen naar het Interactieve TV menu want dat werkte voor mij een stuk prettiger. Het zal best even wenen zijn dit nieuwe menu maar je moet wel erg veel handelingen uitvoeren om ergens te komen. Beeldkwaliteit is verder prima en de apps werken ook goed.


Ha @HansjePansje, goed dat je het meldt! Hierboven wordt een topic met feature requests (verbetervoorstellen) gedeeld. Kijk daar gerust of jouw ideeën er al tussen staan. Daarnaast hebben we ook een topic met bekende bevindingen, daar staan zaken waar wij aan werken/waarvan bekend is dat het niet goed werkt.

 


Ha @HansjePansje, goed dat je het meldt! Hierboven wordt een topic met feature requests (verbetervoorstellen) gedeeld. Kijk daar gerust of jouw ideeën er al tussen staan. Daarnaast hebben we ook een topic met bekende bevindingen, daar staan zaken waar wij aan werken/waarvan bekend is dat het niet goed werkt.

 

Dank voor je reactie @Marcia_ . Ik zal de topics aanvullen.


Ik vind het jammer dat je in je gids niet je favoriete zenders kunt selecteren. Nu moet je soms pagina’s scrollen. 
Graag alsnog dit weer mogelijk maken. 


Ik vind het jammer dat je in je gids niet je favoriete zenders kunt selecteren. Nu moet je soms pagina’s scrollen. 
Graag alsnog dit weer mogelijk maken. 

Zie punt 3 van de feature requests TV+ Box.


Dit issue is niet eens in de lijst met bekende bevindingen opgenomen terwijl het mijns inziens een enorme tekortkoming is van de TV+ Box. 😖

Dit is de enige reden geweest dat wij het TV-abonnement opgezegd hebben. Als je van Ziggo komt is kun je echt niet wennen aan zo'n omslachtig menu. Ze zeggen al jaren dat er geen plannen zijn voor de aanpassing, zou met afspraken van de zenders te maken hebben. Heeft Ziggo dus echt beter voor elkaar.

Hou het dus maar op Internet.

 


Ongelofelijk we kunnen iets op mars laten landen. Maar met de nieuwe kpn box is het ***. Het menu  is zeer onoverzichtelijk, apparaat moet vaak weer opstarten. En je kan zenders die je niet wil zien niet verbergen, voorheen kon dit wel ?. Ben altijd tevreden geweest met de KPN  maar dit is ***. Misschien dat de kpn is wat echte ict mensen in dienst moet nemen !.Maar wie dit menu bedacht heeft is echt niet lekker bij zijn hoofd onnodig lastig gemaakt. Zou morgen wel mijn oude kpn box terug willen. Hoop dat ze gauw echte mensen aan mensen die verstand hebben van programmeren.  

 

Admin: bericht iets aangepast i.v.m. huisregels


Reageer