Skip to main content

L.S.,

We gebruiken sidns 23-2 KPN TV+
Het maken van Zenderlijsten/Favorieten, zodat je favoriete zenders alleen kunt zien. Zit dit er aan te komen? 

Je kunt wel zenders al favoriet aanmerken. Echter qua weergave maakt het niet uit, je ziet nog steeds alle zenders

Op de App werkt het wel. En idem op de oude KPN box.

Overdreven. Het is ook een kwestie van wennen hoor. Dit is de eerste Box die op een Android platform draait, en dat is anders dan eerdere Boxen. 

Het klopt dat-ie af en toe opnieuw opstart. Maar...hoe lang duurt dat nou helemaal? Een halve minuut. En dan kan je gelijk verder kijken. Gebeurt ook alleen maar in het begin trouwens, nadat je 'm hebt aangezet. 

Er worden plm elke twee weken updates uitgebracht die de boel stabieler maken.

En die zenderlijsten, ach, de nummers van de zenders die je vaak bekijkt weet je al snel uit je hoofd. En als andere zenders in beeld blijven kom je misschien nog 's iets leuks tegen wat je anders gemist zou hebben.


En als andere zenders in beeld blijven kom je misschien nog 's iets leuks tegen wat je anders gemist zou hebben.

Ook voor mij geldt dat ik nooit naar TV+ zal overstappen zolang het niet mogelijk is om een eigen zenderlijst vast te leggen.


En als andere zenders in beeld blijven kom je misschien nog 's iets leuks tegen wat je anders gemist zou hebben.

Ook voor mij geldt dat ik nooit naar TV+ zal overstappen zolang het niet mogelijk is om een eigen zenderlijst vast te leggen.

Serieus? Ik snap niet dat dat nou zo'n halszaak is...maar deze discussie komt mij bekend voor @wjb!

Maar goed, zal in een toekomstige update nog wel 's toegevoegd worden.


En als andere zenders in beeld blijven kom je misschien nog 's iets leuks tegen wat je anders gemist zou hebben.

Ook voor mij geldt dat ik nooit naar TV+ zal overstappen zolang het niet mogelijk is om een eigen zenderlijst vast te leggen.

Serieus? Ik snap niet dat dat nou zo'n halszaak is...maar deze discussie komt mij bekend voor @wjb!

Maar goed, zal in een toekomstige update nog wel 's toegevoegd worden.

Zoals je kunt lezen bij punt 3 van de feature requests TV+ is het ontbreken van deze functionaliteit voor mij een absolute NoGo. Waarom zou ik telkens door 123 TV zenders en 95 radio zenders moeten bladeren terwijl we geïnteresseerd zijn in "maar" 42 van die TV zenders en 6 van die radio zenders.

Waarom zou je in vredesnaam zenders in je gids laten staan die je nooit kijkt of, sterker nog, geeneens op geabonneerd bent?

Eigen zenderlijsten staat inderdaad op de planning bij KPN, de vraag is echter per wanneer die functionaliteit er zal zijn.


En als andere zenders in beeld blijven kom je misschien nog 's iets leuks tegen wat je anders gemist zou hebben.

Ook voor mij geldt dat ik nooit naar TV+ zal overstappen zolang het niet mogelijk is om een eigen zenderlijst vast te leggen.

Serieus? Ik snap niet dat dat nou zo'n halszaak is...maar deze discussie komt mij bekend voor @wjb!

Maar goed, zal in een toekomstige update nog wel 's toegevoegd worden.

Zoals je kunt lezen bij punt 3 van de feature requests TV+ is het ontbreken van deze functionaliteit voor mij een absolute NoGo. Waarom zou ik telkens door 123 TV zenders en 95 radio zenders moeten bladeren terwijl we geïnteresseerd zijn in "maar" 42 van die TV zenders en 6 van die radio zenders.

Waarom zou je in vredesnaam zenders in je gids laten staan die je nooit kijkt of, sterker nog, geeneens op geabonneerd bent?

Eigen zenderlijsten staat inderdaad op de planning bij KPN, de vraag is echter per wanneer die functionaliteit er zal zijn.

Ja,, ik had al zo´n vaag vermoeden dat jij er zo over dacht!


Beste allen,

 

Als ik van te voren had geweten dat je geen favorietenlijst kunt maken had ik er voor gekozen om niet over te stappen op TV+. Ik vind het echt waardeloos in het gebruik. 


Ha @Erike59, hele goede punten die je noemt. Voorlopig is er volgens mij nog geen plan om dit te wijzigen. Wel is de wens bij de ontwikkelaars bekend. Er wordt namelijk vaker om gevraagd door klanten. Weet dat we jullie feedback altijd meenemen!

een goede reden te meer om maar eens ergens anders te gaan kijken. stabiliteit is ook ver te zoeken. om de havenklap valt de radio weg, telkens updates terwijl je zit te kijken. ik wil iet langer de bêtatester van kpn zijn.


Reageer