Skip to main content

Ik heb regelmatig een zwart scherm als ik de TV aan doe. De zender verschijnt even maar daarna geen beeld. Na de reset van de tv ontvanger werkt het weer. Maar gebeurd heel vaak.

 

Tevens bij de apps bv youtube of NOS dan stop ik met kijken, dan blijft het geluid vervolgens door een zender heen lopen dus van NPO1 en de NOS app. Moet het systeem opnieuw resetten

Hi Frank, op deze manier is het natuurlijk niet echt lekker tv kijken @Harrie66  😕

Je geeft aan dat je een zwart scherm krijgt vlak na het opstarten en normaal gesproken zou ik me dan in eerste instantie op de HDMI kabel en/of de HDMI poorten op je tv gaan richten. Problemen met wel beeld maar geen geluid of andersom, worden in de meeste gevallen namelijk veroorzaakt door problemen met de HDMI doorgifte. 

Dat het geluid van de apps echter door blijft spelen na het afsluiten, dat geeft aan dat er toch iets anders aan de hand kan zijn 🤔

Hoe reset je de ontvanger precies? Heb je hem ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? En heb je 1 of meerdere ontvangers in huis? Als je er meerdere hebt, kan je dan vertellen of de andere(n) wel goed werken?


Nee zal ik keer doen. Laat het weten. 


Hoe staat het er nu voor @Harrie66? Is het gelukt met de frisse start en zo ja, hoe gaat het nu dan met je ontvanger? Hoor het graag 😊


Moet het nog uitvoeren. 


Reageer