Skip to main content

In ons overzicht wat wij geleverd hebben door KPN zie ik dat wij 2 KPN TV+ hebben ontvangen.

Nu was ik aan het zoeken hoe wifi aangezet kon worden, omdat die optie aanwezig is bij KPN+ maar nu blijkt dat wij 2x de VIP5202 hebben gekregen. op de VIP5202 kan dus geen WIFI aangezet worden. 

Ik heb mijn ingelezen via forum e.d. en kwam er dus achter dat wij de DIW7022 geleverd hadden moeten krijgen ?

 

Wie kan mijn hier verder mee helpen?

Groet Peter.

Even bellen met 0800-0402 (gratis), @dompdiedom.

U hebt wel aangegeven TV+ te willen hebben?


Even bellen met 0800-0402 (gratis), @dompdiedom.

U hebt wel aangegeven TV+ te willen hebben?

Bellen is ook een Optie, aangezien het tijdstip dacht ik het via deze weg te doen.

Je neemt I'net en TV via KPN en krijgt daar producten bijgeleverd (niet zo lang terug) 

Later als je iets nodig blijkt te hebben en dan op onderzoek uitgaat kom je er pas achter.

Vandaar de vraagstelling via het forum ;-)


Hmm, nieuwe klanten krijgen dacht ik standaard TV+…

Er gaat hier sowieso nog een moderator naar kijken (van KPN), maar bellen is sneller...


De wachttijd hier is een dag of drie en dan is nig maar de vraag of een moderator dit op kan lossen.  Bedenk wel dat de ontvangers beperkt zijn wat de wifi betreft.  U heeft daar de box 12 voor of/en superwifi 2. Anders gaat het niet.  Nou ben ik sowieso geen voorstander om dit via wifi te doen maar dat is vers 2😉.


De wachttijd hier is een dag of drie en dan is nig maar de vraag of een moderator dit op kan lossen.  Bedenk wel dat de ontvangers beperkt zijn wat de wifi betreft.  U heeft daar de box 12 voor of/en superwifi 2. Anders gaat het niet.  Nou ben ik sowieso geen voorstander om dit via wifi te doen maar dat is vers 2😉.

Bij werkt-ie uitstekend via WiFi, @Joep1965.

Maar staat wel heel dichtbij het modem, dat wel.

Wel icm Box 12, die moet je wel hebben, ja.


De wachttijd hier is een dag of drie en dan is nig maar de vraag of een moderator dit op kan lossen.  Bedenk wel dat de ontvangers beperkt zijn wat de wifi betreft.  U heeft daar de box 12 voor of/en superwifi 2. Anders gaat het niet.  Nou ben ik sowieso geen voorstander om dit via wifi te doen maar dat is vers 2😉.

Die 3 dagen kan ik in overweging nemen, aangezien de nachtdiensten en tijd van wakker worden :-)

Dat geeft de moderator ook meer tijd om dit probleem in te zien ;-)

Wifi bereik wat overbrugd moet worden is maximaal 3 a 4 meter.

Gelukkig wel in het bezit van de Box 12…. daarmee meteen Ratonesque beantwoord :-)

Als we het niet proberen qua wifi kan ik altijd overwegen andere opties te zoeken. 

 


De wachttijd hier is een dag of drie en dan is nig maar de vraag of een moderator dit op kan lossen.  Bedenk wel dat de ontvangers beperkt zijn wat de wifi betreft.  U heeft daar de box 12 voor of/en superwifi 2. Anders gaat het niet.  Nou ben ik sowieso geen voorstander om dit via wifi te doen maar dat is vers 2😉.

Die 3 dagen kan ik in overweging nemen, aangezien de nachtdiensten en tijd van wakker worden :-)

Dat geeft de moderator ook meer tijd om dit probleem in te zien ;-)

Wifi bereik wat overbrugd moet worden is maximaal 3 a 4 meter.

Gelukkig wel in het bezit van de Box 12…. daarmee meteen Ratonesque beantwoord :-)

Als we het niet proberen qua wifi kan ik altijd overwegen andere opties te zoeken. 

 

Bij mij is de afstand ongeveer anderhalve meter. Maar de tweede ontvanger die ik op zolder gebruik heeft zelfs nog een redelijke ontvangst...Dan moet het signaal vanuit de meterkast door twee vloeren heen...dus 3 a vier meter lukt vast wel, @dompdiedom.


Hi @dompdiedom en welkom op het forum!

Hmm, naar mijn weten hoor je ook de TV+ Box te krijgen als nieuwe klant. Tenminste, als de bestelling geplaatst is sinds TV+ beschikbaar is. 

Zie je ook TV+ op de bestelbevestiging staan?
Zo ja, dan heb je recht op de TV+ Boxen. Zo niet, dan klopt het dat je de VIP5202 gekregen hebt. 🙂

Mocht het inderdaad om TV+ gaan, wil je dan je forumprofiel nog zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? 
Dan kan ik op onderzoek uit!

 


Heb je je abonnement sinds 23 januari 2023 of van (net) daarvoor?


.


Heb je je abonnement sinds 23 januari 2023 of van (net) daarvoor?

Peter,

Juli 2022 hebben wij ons aangesloten bij KPN.

Ik ben nu net op onderzoek uit waar KPN TV+ staat en zal meteen forumprofiel gaan aanpassen ;-)

 

Groet,

Peter.


Hi @dompdiedom en welkom op het forum!

Hmm, naar mijn weten hoor je ook de TV+ Box te krijgen als nieuwe klant. Tenminste, als de bestelling geplaatst is sinds TV+ beschikbaar is. 

Zie je ook TV+ op de bestelbevestiging staan?
Zo ja, dan heb je recht op de TV+ Boxen. Zo niet, dan klopt het dat je de VIP5202 gekregen hebt. 🙂

Mocht het inderdaad om TV+ gaan, wil je dan je forumprofiel nog zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? 
Dan kan ik op onderzoek uit!

 

Sanne_M ,

Forumprofiel aangepast, hierbij het seintje ;-)

 

Groet,

Peter.


Met een Hussel abonnement uit 2022 krijg je inderdaad de VIP5202. Ook als je nu een ontvanger omruilt.

Je kunt nu wel verlengen met het nieuwe abonnement (Internet 2023). Dan krijg je ook de nieuwe DIW7022. Met BT afstandsbediening zodat ie 'onzichtbaar' in een kastje kan. Je gaat wel een nieuw jaarcontract aan met nieuw abonnement. 


Met een Hussel abonnement uit 2022 krijg je inderdaad de VIP5202. Ook als je nu een ontvanger omruilt.

Je kunt nu wel verlengen met het nieuwe abonnement (Internet 2023). Dan krijg je ook de nieuwe DIW7022. Met BT afstandsbediening zodat ie 'onzichtbaar' in een kastje kan. Je gaat wel een nieuw jaarcontract aan met nieuw abonnement. 

Peter,

Daarom, ik dacht gelezen te hebben in mijn abonnement dat de KPN TV+ geleverd zou zijn.

Heb mijn forum profiel aangepast dus als het goed is kunnen ze zien welke het nu zijn. 

Als ik van de 2 VIP5202, er één inlever en daar een DIW7022 voor krijg, is op zich de makkelijkste oplossing toch ?

Ik las al meerdere topics waar mensen vroegen welke er geleverd waren door KPN maar dat alleen KPN dat kan inzien ? Misschien een optie om dit inzichtelijk te maken voor de klant, scheelt een hoop vragen…..

Mocht het aangepast moeten worden, behoud je wel de voorwaardes die al van toepassing waren toch ? 

 

Groet,

Peter.


Als ik van de 2 VIP5202, er één inlever en daar een DIW7022 voor krijg, is op zich de makkelijkste oplossing toch ?

Dat is geen optie. Onder Hussel wordt alleen de VIP5202 geleverd. 

Onder "Internet 2023" wordt alleen de DIW7022 geleverd. 

Een mix doen ze niet aan. 


Dankje @dompdiedom

Ik heb gekeken en je hebt inderdaad Hussel, dus geen TV+. 

Als ik van de 2 VIP5202, er één inlever en daar een DIW7022 voor krijg, is op zich de makkelijkste oplossing toch ?

Dat is geen optie. Onder Hussel wordt alleen de VIP5202 geleverd. 

Onder "Internet 2023" wordt alleen de DIW7022 geleverd. 

Een mix doen ze niet aan. 

Wat Peter hier zegt klopt dus en je ontvanger klopt ook! 

Je bent buiten contract, dus je zou kunnen kijken in je MijnKPN of wisselen naar de nieuwe propositie met TV+ beter in je voordeel is. 
Je kunt ook doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402. Dan kan mijn collega je abonnement ook met je doornemen en kijken wat beter werkt. 🙂
Die kan het dan ook meteen met je aanpassen.