Skip to main content
Beantwoord

KPN vraagt om tweede TV-ontvanger terug, maar deze is er nooit geweest

• February 26, 2025
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

Mijn schoonmoeder is onlangs overleden.

ik heb het TV doosje en het modem terug gestuurd aan KPN en krijg nu de vraag om ook het tweede TV doosje terug te sturen.

Dat heb ik echter niet en zij heeft ook nooit twee TV's gehad. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze ooit twee TV doosjes heeft gehad.

Het gaat om adres *********

Groeten, Wim Schutten

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Wim Schutten gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

Als je bij haar administratie kunt komen kun je op de KPN-factuur zien of ze een extra tv-decoder berekend kreeg. Zo niet, dan is KPN in de war.

Er bestaat een speciale nabestaandendesk voor het afhandelen van KPN-vraagstukken, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden

Sterkte.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Beste ​@Wim Schutten gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

Als je bij haar administratie kunt komen kun je op de KPN-factuur zien of ze een extra tv-decoder berekend kreeg. Zo niet, dan is KPN in de war.

Er bestaat een speciale nabestaandendesk voor het afhandelen van KPN-vraagstukken, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden

Sterkte.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2025

Dankjewel. Ik zie op de factuur maar één decoder. Als kpn in de war is, wat moet ik dan doen om ze daaruit te halen?

Groeten Wim Schutten 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 26, 2025

Beste ​@Wim Schutten wat ik eerder schreef, even met de nabestaanden desk contact opnemen, die kunnen je verder adviseren en helpen.

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2025

Ok, dankjewelÂ