Skip to main content

Ik heb sinds één week kpn tv+ box. Boven op een oude led Philips uit 2009 geen enkel probleem. Beneden op een oled Philips uit 2018 continue krakend, haperend, robot geluid. Enorm hinderlijk. 

Krakend robot geluid? Dat moet dan Robin zijn!

 

 

 

Kun je misschien wat meer vertellen over de mooie tv? Zit hier een soundbar bij, is de tv ontvanger bekabeld aangesloten en hoe zit het met de audio? Is dit via de HDMI kabel of met een optical kabel?


Dat is een leuke, Robin! 

 

Ik heb de Philips 55oled903/12 met geïntegreerde bowers/Wilkins soundbar.  Tv is met ethernet verbonden en kpn tv+ is met hdmi verbonden. 


Hallo @Dean Burrowers ,

Zet in jouw TV alle geluidsinstellingen eerst even op standaard. 


Heb ik gedaan. Heb alle geluids instellingen al geprobeerd. Het lijkt erop dat het een soort opstart probleem is. Als je langer tv kijkt, verdwijnt het. Het was er ook aan bij de vorige tv box. Ineens was het er. Niets aan de instellingen verandert. Het begon met de streamingdiensten, later ook bij gewoon tv kijken. 


Krakend robot geluid? Dat moet dan Robin zijn!

Ha die is lang geleden. 😄

Hi @Dean Burrowers! Robotisch geluid lijkt me niet de bedoeling, dus ik ben benieuwd of je ook al eens een andere HDMI kabel getest hebt sinds dit speelt. Dan kunnen we uitsluiten of het hem daarin zit of niet. 

Mocht dat niet helpen, neem dan ook de TV+ geluidsinstellingen en de geavanceerde geluidsinstellingen van TV+ door. Probeer een aantal van deze instellingen, wellicht is het daar ook al mee opgelost.