Skip to main content

Allen

vanaf vrijdag kpn + tv alles werkt goed kpn bekabelt aangesloten. 
 

ik heb een soundbar bose 700

krijg afstandsbediening niet gekoppeld met KPN kast incl. Afstandsbediening KPN niet kunnen koppelen met Bose 700. Het is een technisch mankement. Kunnen de technische mensen van KPN en Bose samen contacten om een update te realiseren die mogelijk maakt dat de apparaten met elkaar kunnen koppelen. 

zie met volle afwachting een terugkoppeling tegemoet  

dank je wel voor het lezen 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

@Alvali Bose is nogal een eigenzinnige fabrikant en waarschijnlijk zien we daarom vaker dit probleem. Waarschijnlijk vinden ze het wel prima.


Als hij wel infrarood heeft, dan zou het in principe moeten kunnen. Maar, als het dan niet lukt, dan kom ik ook weer terug op Jeroen's eerdere antwoord:

Hallo @Henkcb1955 als de koppelcode niet werkt, dan is er geen andere optie ben ik bang. Het voorbeeld zal wel worden meegenomen richting de techneuten die zich bezig houden met TV+ 

 

 


Zie mijn opmerking over het koppelen van afstandsbediening met Bose 700 

 

visa versa gaat niet komt hier nog een update voor zit nu met 2 aparte afstandsbedieningen 


Hoi @Alvali . Hoe is die soundbar aangesloten? En wat zijn de aansluitmogelijkheden? 

Misschien is er een constructie mogelijk dat ie via een audio uitgang van je tv gaat en dat je dan het geluid via de tv/tv ontvanger kunt regelen? 


Soundbar is gewoon aangesloten naar tv met HDMI deze werken goed samen. 
 

De kpn kastje en bose werken niet samen. Dit heeft mijn inziens echt te maken met technisch probleem. Er zal een update gerealiseerd moeten worden denk ik.

 

ziggo en bose werkte wel goed dat was ik het begin ook niet. Daar hebben de technische dienst medewerkers al de inhaalslag gemaakt 


Ik vrees dat het niet zo werkt. 

Fabrikanten brengen spullen op de markt en publiceren daarbij codes die wij (en vele andere bedrijven) dan weer gebruiken om er voor te zorgen dat onze AB bepaalde functionaliteiten kan overnemen. Wij hebben geen ‘lijntjes’ met Sonos of met welke fabrikant dan ook, hierover.

 

@Alvali : kun jij nog eens precies beschrijven hoe je precies te werk gaat?

 

@PeterG  jij hebt hier veel kaas van gegeten. Heb jij nog een ingeving?

 


De afstandsbediening van kpn is in te stellen om alleen het volume van een audio systeem te regelen. Het aan- en uitzetten van dat systeem gaat niet met de kpn afstandsbediening.

Voor Bose code 246

Bron: PDF Home Cinema http://kpn.com/hc .


Oh dank je wel voor de info zal straks proberen laat nog weten of het dan wel is gelukt. 


Beste KPN

 

ik heb de stappen doorlopen maar het werkt niet. Maar KPN is toch op de hoogte lees terug in verschillende communicatie dat dit probleem al langer bekend is. Jammer dat een nieuwe melding wordt opgepakt of het een eerste melding is! Het werkt niet bij in ieder geval de Bose 700 soundbar  

 

 


Jammer dat het niet werkt met de 700.


Beste KPN

 

ik heb de stappen doorlopen maar het werkt niet. Maar KPN is toch op de hoogte lees terug in verschillende communicatie dat dit probleem al langer bekend is. Jammer dat een nieuwe melding wordt opgepakt of het een eerste melding is! Het werkt niet bij in ieder geval de Bose 700 soundbar  

 

 

Maar dan ligt het issue niet bij ons maar bij Bose.  Wij gebruiken de codes die door bedrijven gepubliceerd worden.

Misschien heb je meer geluk door het probleem bij de makers van jouw apparatuur neer te leggen. Ik heb even de contact informatie opgezocht:

https://www.bose.nl/nl_nl/contact_us.html

 


Dank jewel voor deze update met gegevens ik had deze al maar toch bedankt. 
 

het is in ieder geval niet nieuw mijn opmerking gezien ik het terug kan lezen bij meerdere klanten van langer terug. 
 

Ik snap ook dat er wellicht teweinig klachten zijn over dit issue voordat KPN technische dienst hierover met Bose in gesprek gaat. 
 

dank voor jullie reacties ga vandaag zelf nogmaals maar met Bose bellen maar die zullen dan wel weer naar KPN wijzen. 


Service medewerker gesproken van Bose

heeft de gegevens van het KPN kast genoteerd en gaat het intern doorgeven. 
 

Jammer dat KPN niet met Bose contact om dit issue op te lossen. In ieder geval een poging doen. 
 

ik heb nú keuze afwachten of terug naar Ziggo 

toch nogmaals dank voor de reacties in deze community 


Reageer