Skip to main content
Vraag

Krijg altijd oude ontvangers als ik nieuwe aanvraag

• May 4, 2025
  • 13 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik wil graag meerdere TV ontvangers hebben maar als ik die aanvraag krijg ik niet de nieuwste maar steeds die oude rommel opgestuurdĀ 

(moet het net als met de wifi eerst bellen 100 x en boos worden voor ze de nieuwe versie sturen en het probleem oplossen) die werkt nu perfect

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• May 4, 2025

Dan moet je het abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je de tv+ ontvanger. Dat kan alleen als je contractvrij bent. Heb je onlangs je oude abonnement verlengt? Dan isĀ de nieuwe tv+ ontvanger / soundbox onbereikbaar voor je.

• Auteur
  • Topper
  • May 4, 2025

Wil niet eens de allernieuwste de vib5202 zou Ā iik al blij mee zijnĀ 

• May 4, 2025

Wil niet eens de allernieuwste de vib5202 zou Ā iik al blij mee zijnĀ 

Die moet je wel kunnen krijgen. Ik dacht eigenlijk ook wel dat je die zou krijgen. Krijg je de 2952?

• Auteur
  • Topper
  • May 4, 2025

Idd krijg steeds de oudste en ja die stuur ik dan weer retourĀ 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Even een maandje 4k abo erbij nemen, dan zouĀ je de de 2502 moeten krijgen.

(overigens heb ik zelf al jaren de 2952v2, die is behoorlijk stabiel in mijn ervaring - zolang je ā€˜m alleenĀ gebruikt voor tv / opnames / terugkijkenĀ en deĀ apps vermijdt…)

• Auteur
  • Topper
  • May 4, 2025

Kan geen 4K kiezen en heb hem nodig voor de apps

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Zojuist gekeken in Mijn KPN app, 4k optie is te vinden onder Producten > Interactieve TV (Voeg extra optie toe).

minimale contractduur is wel 6 maanden (ik had eerder de voorwaarden niet gecheckt, sorry).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2025

Nou, nodig.…

Heb je zelf geen smart-tv? Die van 2017 en jonger zijn geschikt voor alle huidige diensten (apps).

Waarom kan je niet tijdelijk het 4k zenderpakket nemen? Kan natuurlijk ook zonder 4k televisie. Na 6 maanden kan je het stopzetten en heb je één VIP5202. 

obelisk
Wijsgeer
  • May 4, 2025

Even geduld, binnenkort komen er twee 5202's terug in de pool….

• May 4, 2025

Zojuist gekeken in Mijn KPN app, 4k optie is te vinden onder Producten > Interactieve TV (Voeg extra optie toe).

Dat heeft niet iedereen. Het is afhankelijk van welk abonnement je hebt.

• May 4, 2025

Kan geen 4K kiezen en heb hem nodig voor de apps

Welke apps wil je gebruiken dan? De 5202 heeft volgens mij niet meer apps dan de 2952.

• Auteur
  • Topper
  • May 4, 2025

Niet voor eigen tv maar kids en ja meer apps en functioneert beterĀ 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2025

Je bent natuurlijk niet afhankelijk van je provider voor betere bruikbaarheid van apps.

Streaming boxen zijn er al voor 50Ā  €tjes.