Skip to main content
Beantwoord

Krijg de gratis Viaplay zender niet

• 19 juni 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Alex Frederiks
Nieuwkomer

Ik woon op een stichting die voor ons kpn inkoopt nou vind ik dat wij beetje benadeeld worden 

Krijgen de gratis viaplay zender niet kunnen jullie hier iets mee gr Alex frederiks wilp

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Alex Frederiks 

Welkom op de community van KPN.

Viaplay Live kun je alleen nog kijken door een abonnement op te nemen.
Het is dus gewoon een streamingdienst die je er los bij neemt.

Tot voor kort bestond er ook Viaplay TV, die je gewoon kon bekijken via de televisie via KPN TV.
Deze TV zender bestaat niet meer, en heet nu gewoon weer SBS 9.

Maar via kanaal 51 in het basispakket van KPN TV, kun je nog wel gewoon kijken naar samenvattingen en herhalingen van Viaplay TV, waaronder de Formule 1.
Dus hebben jullie ook televisie van KPN, selecteer dan kanaal 51 met de afstandbediening.

Bekijk origineel

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Alex Frederiks 

Welkom op de community van KPN.

Viaplay Live kun je alleen nog kijken door een abonnement op te nemen.
Het is dus gewoon een streamingdienst die je er los bij neemt.

Tot voor kort bestond er ook Viaplay TV, die je gewoon kon bekijken via de televisie via KPN TV.
Deze TV zender bestaat niet meer, en heet nu gewoon weer SBS 9.

Maar via kanaal 51 in het basispakket van KPN TV, kun je nog wel gewoon kijken naar samenvattingen en herhalingen van Viaplay TV, waaronder de Formule 1.
Dus hebben jullie ook televisie van KPN, selecteer dan kanaal 51 met de afstandbediening.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@Alex Frederiks. Welkom op de community! Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag, dank daarvoor! Is je vraag hiermee volledig beantwoord, of kunnen we je nog ergens mee helpen?

Reageer