Skip to main content

Ik krijg onderstaande fout als ik in Chrome op mijn laptop wil inloggen op KPN ITV

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Kan iemand mij daarmee helpen?

 

Hoi @Bigj, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Die kan ik ook niet meteen plaatsen maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee. Wat gebeurt er wanneer je het eens via een andere browser probeert (zoals Edge, Firefox of Internet Explorer)? En sinds wanneer ervaar je dit issue precies? En heb je wellicht ook de mogelijkheid om het eens op een ander apparaat dan je laptop te proberen? Benieuwd of het daarmee dan wel gaat werken!


In Edge krijg ik dezelfde foutmelding


Op mijn mobiel en tablet werkt het wel


Ik heb hetzelfde probleem, in de Brave browser.


Heb ook hetzelfde probleem, sinds vandaag, zelfde foutmelding


Ook na uitschakelen van VPN toch:  (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)


Geen probleem hier werkt prima.
 

 


Ik heb dit geintje ook al een goede week. Van alles geprobeerd maar krijg dezelfde mededeling. Ik heb Chrome en kan kpn tv niet openen zonder deze foutcode.

gr. jaap


@Jan van KPN Kan hier eens actie op ondernomen worden.

Onder windows: Edge, chrome e.a. browsers

Android en TV werken wel gewoon

Cookies verwijderd

VPN uitgeschakeld

App opnieuw “geinstalleerd” (geen echte app maar een browser link)

Foutmelding Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Duidelijk een programeerfout.

Dit soort foutmeldingen mogen nooit bij een eidgebruiker terecht komen.


Als ik via de gids probeer een TV kanaal te starten krijg ik een andere foutmelding:

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT READ PROPERTIES OF UNDEFINED (READING 'MAP'))

Rechstreeks in de browser (Edge)


Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaar van de iTV Online omgeving. Ik zelf heb de error niet, dus het is niet een generiek probleem. En dan had ik ook heel veel meer meldingen verwacht. Maar er gaat dus naar gekeken worden.


Ik ben nog steeds in afwachting. De oplossing lijkt nogal moeilijk. Andere browser geprobeerd maar krijg steeds dezelfde foutcode CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR))). Ik word er een beetje ziek van.

 


Ik ben nog steeds in afwachting. De oplossing lijkt nogal moeilijk. Andere browser geprobeerd maar krijg steeds dezelfde foutcode CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR))). Ik word er een beetje ziek van.

 

Ook als je tv.kpn.com in een incognito tab probeert?
Voor iedereen met het issue, vul a.u.b. je forum profiel in met je gegevens, dan kunnen we gerichter zoeken.


ook als ik deze gebruik.

 

Ik heb chrome en edge geprobeerd. alles eraf gehaald er weer op gezet en het werkt gedwoon niet wel kan ik inloggen op mijn kpn.


Op mijn mobiel en tablet werkt het wel

Even voor de zekerheid: tv.kpn.com op je mobiel en tablet werkt wel, of de TV+ app op je mobiel en tablet werkt wel?

Voor ons lijkt het voor nu apparaat specifiek. Oftewel, hetzelfde account op een ander apparaat heeft het euvel niet. Kunnen jullie dat ook verifiëren?

Maar andere browsers op hetzelfde apparaat, hetzelfde probleem altijd?

Op welke plek in de app? Zodra je een vide gaat starten?

En of het dus incognito wél werkt. We hebben meer info nodig, tot nu toe nog niet kunnen reproduceren hier. Dus graag zoveel mogelijk details!! 


Op de telefoon android werk hij perfect. Voorheen heeft hij op de pc op chrome goed gewerkt, op edge werkt hij ook niet. hij geeft een overzicht van de zenders, dan klik jet bijv. nos aan en dan geeft hij de foutcode, vervolgen probeer je in te loggen iets wat dan ook niet lukt. Alle browser gegevens gewist en vervolgen weer opgestart, resultaat hij doet het nog niet.

gr


Net weer geprobeerd op mijn laptop in Chrome.

Als ik een video wil starten dan verschijnt nog steeds de melding:

(CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.


Ik kamp ook al een hele week met het probleem. Ben net terug van vakantie, en tijdens mijn vakantie geen enkel probleem op de tablet. Voorheen ook nooit een probleem gehad op mijn desk-top computer in  chrome en/of edge sinds ik thuis ben krijg ik steeds de melding: (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.) wat ik ook probeer. Nu lees ik op het forum dat er mensen zijn die dit 18 dagen geleden al gemeld hebben, wordt het toch tijd dat er een oplossing voor gevonden wordt.

gr. Jan


@Jasm54 @Bigj @jaap1958 @Dros @Hukabuhu We hebben zojuist een fix van de web-app neergezet. Even de pagina herladen (en eventuele andere tabbladen met tv.kpn.com ook). We hebben het issue zelf nog steeds niet kunnen reproduceren, maar wel de code aangepast. We zijn erg benieuwd of het issue voor jullie verdwenen is.

Mogelijk bepaalde systeem specificaties die hiertoe leiden, toevallig allemaal een AMD processor of bepaalde videokaart (AMD/Nvidia)? Niet dat het nog veel uitmaakt als het opgelost is, maar mocht het niet helpen, dan hebben we meer aanwijzingen/overeenkomsten nodig i.i.g.


Het is niet opgelost. Ik heb een nividia kaart en een Amd processor. Gisteren had ik een dag dat het werkte vandaag niet meer.

gr. Jaap


Het is niet opgelost. Ik heb een nividia kaart en een Amd processor. Gisteren had ik een dag dat het werkte vandaag niet meer.

gr. Jaap

Met deze versie van de web-app? (staat op de Instellingen pagina)
 

 


kun je me vertellen waar ik dit kan vinden niet bij mijn KPN.

gr


kun je me vertellen waar ik dit kan vinden niet bij mijn KPN.

gr

KPN TV: Instellingen (tv.kpn.com/instellingen). Daar en dan rechtsonderaan (meestal). ‘Mijn KPN’ is een heel andere applicatie/website, dat heeft hier geen verband mee. 


Ik had instellingen maar bij het inloggen gaat het meteen fout.

Ik kan niet inloggen.

gr


Goede Morgen, ik ben naar tv.kpn.com/instellingen gegaan en heb de versie van de web-app gecontroleerd. Het is de versie die hier boven genoemd is. Maar op deze site kan ik zelfs niet inloggen met mijn KPN ID.

En ik kan nog steeds niet online tv kijken.

groet, Jan


Reageer