Skip to main content

Ik krijg onderstaande fout als ik in Chrome op mijn laptop wil inloggen op KPN ITV

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Kan iemand mij daarmee helpen?

 

Beste,

Ik heb vanochtend weer geprobeerd tv te kijken in de Chrome browser op mijn laptop.

De foutmelding die ik weken geleden bij de start van het EK kreeg, verschijnt nu niet meer.

Het probleem lijkt hiermee opgelost.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit (in)direct met het EK te maken heeft gehad aangezien ik geen wedstrijd op mijn laptop heb kunnen kijken.

Wees vrij om op mijn stelling te schieten 😏


gisteren werkte het perfect. nu krijg ik dezelfde foutcode en kan ik ook niet inloggen.

Ik word hier toch wel een beetje ziek van.


Bij mij werkt het nog steeds.


Bij mij werkt het nu ook weer, Hopen dat het zo blijft. 😁

gr. Jan


kpn de foutcode krijg ik nog steeds. En nog steeds geen kpn tv op mijn pc. Nog even, dan zeg ik mijn hele kpn kabel op.

Dit is toch niet normaal meer.


De melding ‘CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.’ moet zijn opgelost sinds de release op 11 juli. Op 20 juni fixten we een ondertitel issue voor Safari, daarbij kwam dit nieuwe issue naar voren leerden we vanuit dit topic. Dit staat los van het EK, maar beetje botte pech qua timing @Bigj Maar logisch dat je dit verband legde.
Fijn dat meerdere gebruikers met deze melding bevestigen dat het issue verdwenen is sinds 11 juli, dat was ook wel de verwachting aangezien we die fout in de code hebben gevonden. 

@jaap1958 Je meldt een andere foutcode te hebben:
CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR))’ 
én bij jou is het issue niet verholpen vanaf 11 juli. Dus dan moeten we dat zien als een apart issue, dat los staat van het issue in dit topic. Kun je bevestigen dat je
-elke keer de melding ‘CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR’ krijgt
-
en nooit de melding ‘CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.’ krijgt?
Zo ja, misschien kan een admin dan een apart topic voor je aanmaken. Of je zou de helpdesk kunnen bellen, soms werkt telefonisch hulp makkelijker en sneller. 


CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Deze krijg ik eerst en daarna krijg ik inlogen en dan wil ik dat en dan reageert het inloggen niet.

 

gr


@jaap1958 Krijg je deze foutmelding direct als je de pagina laad? Of pas als je ergens op klikt om in te gaan loggen?

Zou je dan de pagina willen openen, de error weggklikken. Dan op F12 drukken, dit opent de Chrome Development Tools. Daarin selecteer je de “Console”. Daar zul je dan die error ook moeten zien staan, eventueel met nog meer meldingen. Dan klik je met de rechtermuis toets op zo’n melding, en dan kies je “Save as”. Sla dit op als een .log bestand. Ik moet morgen even overleggen met de moderators hoe je dit bestand dan bij ons krijgt, want volgens mij kun je dit niet in een forum post zetten. En ik weet niet of ik jou mag vragen om het aan mij te mailen. Er gelden strenge regels voor ons niet-forum medewerkers.

 

Hoe dan ook, als ik deze stappen doorloop (en ik heb die error niet), dan zie ik dit:

De error die je wel ziet komt door mijn ad-blocking denk ik.

Als we de log dan hebben, dan kijk ik met @TV Apps Team en de developer van die website of daar informatie in staat die ons kan helpen.


ik krijg hem direct als ik een programma aanklikt.

Met da F12 opent hij alleen wat je hier geschreven hebt.

gr.


En dan zie je toch iets vergelijkbaars met wat je op screenshot ziet? En dan zie je ook daar meldingen? (Als je Console aan klikt?)


Voor mij geldt ook al zo'n drie dagen:

  • Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)
  • Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT READ PROPERTIES OF UNDEFINED (READING 'MAP')

  • inloggen lukt niet

Eens in de zoveel tijd gebeurt dit en gaat het om onduidelijke redenen ook weer over. 

Heel vervelend wel.

 

 


Ik probeer weer op mijn laptop in Chrome en in de KPN app een zender op te starten maar krijg weer de melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Het was net na de EK weer opgelost. Nu zijn er Olympische spelen en is de foutmelding er weer.

Wanneer wordt dit opgelost?

De vorige keer was dit na het EK. Nu denk ik als de Olympische spelen zijn afgelopen.

Sorry, maar ik word er een beetje cynisch en bedroefd van.


Ik ben ermee gestopt en kijk nu via NPO plus


Ik probeer weer op mijn laptop in Chrome en in de KPN app een zender op te starten maar krijg weer de melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)

Het was net na de EK weer opgelost. Nu zijn er Olympische spelen en is de foutmelding er weer.

Wanneer wordt dit opgelost?

De vorige keer was dit na het EK. Nu denk ik als de Olympische spelen zijn afgelopen.

Sorry, maar ik word er een beetje cynisch en bedroefd van.

Dat is an sich een hele goede aanwijzing als dat écht klopt! We zijn nog zoekende, maar dat ligt wel behoorlijk stil zonder aanvullende meldingen/info of zonder een methode om het issue te kunnen reproduceren. 

Ervaarden anderen datzelfde, dat tussen het EK en the Olympische Spelen het issue weg was? En voor over een paar dagen, als de Spelen zijn afgelopen, is het issue dan ook weer verdwenen?


ik ervaar dit probleem ook.  heb een i7 processor nvidia videokaart 1660ti.  heb cookies cache alles geleegd in verschillende browsers die ik heb geprobeerd . chrome,firefox,edge,brave browser maar geen 1 het gewenste resultaat.  vpn is uit en zelfs verwijderd , hetzelfde geld voor tijdelijk uitzetten van de virus scanner,  ervaar dit probleem nu een week of 2.  hoe kan ik ondersteunen om dit probleem optelossen .  als ik op de blauwe toets inloggen klik , ervaar ik dat die niet eens probeert in te loggen daar is die frozen.

 

 


ik ervaar dit probleem ook.  heb een i7 processor nvidia videokaart 1660ti.  heb cookies cache alles geleegd in verschillende browsers die ik heb geprobeerd . chrome,firefox,edge,brave browser maar geen 1 het gewenste resultaat.  vpn is uit en zelfs verwijderd , hetzelfde geld voor tijdelijk uitzetten van de virus scanner,  ervaar dit probleem nu een week of 2.  hoe kan ik ondersteunen om dit probleem optelossen .  als ik op de blauwe toets inloggen klik , ervaar ik dat die niet eens probeert in te loggen daar is die frozen.

Dank. Ervaar je dit issue vandaag nog steeds?
Zo ja, zou je eens op een andere laptop/pc of een tablet/mobiel willen proberen in de browser of je daar wel in kunt loggen? Account afhankelijkheid hadden we al uitgesloten, maar dubbelchecken kan geen kwaad.

Ook @jaap1958, @Larissas , @Bigj , vandaag nog steeds het probleem na herladen van de pagina tv.kpn.com? 
Situaties kunnen per gebruiker wisselen (sommigen kunnen niet inloggen, anderen wel inloggen maar geen video afspelen), dus we horen ieders situatie graag opnieuw van vandaag 12-aug na herladen. 


ik ervaar dit vandaag nog steeds ,  en ik kan via de browser op mijn telefoon wel inloggen en kijken . en via de app ook. 


@Repelsteeltje13 Jij hebt een screenshot gepost met de console log. Ik neem dan aan dat je de developer tools (F12) in ieder geval een beetje snapt?

Er staan daar wat meldingen in over CORS policies. Dat zou niet moeten, en ik vraag me af of dit het probleem is. Maar dan wil ik snappen waarom de pre-flight check mislukt.

Als je in die developer tools naar “Network” gaat, en dan als categorie “Other” kiest, dan zie je alle pre-flight checks. Ik weet niet of je daar al meteen ziet dat er een mislukt is. Maar kun je er eentje aanklikken die mislukt is en daar een screenshot van posten?

 


ik heb zojuist een nieuwe windows(10) beveiliging update binnengekregen  en uitgevoerd. en hiermee werkt het nu wel op chrome en brave browser. zou met elkaar te maken kunnen hebben. helaas heb je dan ook niks aan de screenshot aangezien hij nu functioneert, 


Hallo @jaap1958 

Gebruik je ook een Vpn ?

Na uitschakelen van mijn VPN lukt het wel.

 


hoi bigj.

Ik heb VPN en heb hem ook uitgeschakeld gehad, maar dat loste niets op.

Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

gr. 


Hi Jaap,

Ik moest wel opnieuw inloggen, maar daarna werkte het.

Groet

Jerry


Het inloggen lukt ook niet.

gr.


Dan ben ik "uitgepiest" Jaap 🤔


Wel opvallend, die VPN's. We dachten nu al wel richting een browser-plugin. Het was volgens mij al redelijk duidelijk dat het niet account afhankelijk, maar dat het alleen speelt op één apparaat (niet op andere apparaten met zelfde account). In eerste instantie dachten we dus aan hardware.. maar klinkt nu toch meer richting een bepaalde VPN plugin in de browser. Gebruikten jullie toevallig allemaal dezelfde VPN aanbieder?
Een incognito tabblad is dan normaliter een goede omzeiling van eventuel browser plugins. Maar wellicht is dit een VPN die via een virtuele netwerkadapter het verkeer snift. Bij jaap1958 hielp incognito niet gaf hij aan.
Toch wil ik ook aan anderen vragen, of andere in de toekomst: test het ook in een incognito tabblad. En in incognito: check je IP ook, of dat niet alsnog een VPN IP is.


Reageer