Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik de benodigdheden voor tv van KPN na het toevoegen ervan aan mijn abonnement?

• December 29, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik had alleen internet van kpn, heb nu tv abonnement erbij afgesloten. Krijg ik daar vanzelf de benodigdheden ( bv afstandsbediening) voor in huis? Heb hierover niks vernomen van kpn .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Jolanda1234567890, als je tv toevoegt aan het abonnement wordt de tv-ontvanger en afstandsbediening naar je opgestuurd inderdaad. Heb je wel een bevestiging gekregen van de wijziging, zoals Jan noemt? Of zie je de wijziging in MijnKPN staan? Als je geen bevestiging hebt gehad is er iets niet goed gegaan met de wijziging, dan kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kunnen de telefonische collega's kijken wat daar aan de hand is.

4 reacties

• December 29, 2025

Ja. Die krijg je toegestuurd. Of je moet het pakketje ophalen op het postkantoor. Het zijn vreemde dagen. Wacht het nog even af.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 29, 2025

Beste ​@Jolanda1234567890 als je (nog) geen bevestiging omtrent je bestelling hebt gehad van KPN, gaat er misschien iets niet goed.

Op de dag dat je iets bestelt kreeg je in de regel per omgaande per mail een bevestiging van je bestelling.

Even in MijnKPN kijken of je daar je bestelling kunt volgen, anders even bellen via 0800 0402.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2026

Hoi ​@Jolanda1234567890, als je tv toevoegt aan het abonnement wordt de tv-ontvanger en afstandsbediening naar je opgestuurd inderdaad. Heb je wel een bevestiging gekregen van de wijziging, zoals Jan noemt? Of zie je de wijziging in MijnKPN staan? Als je geen bevestiging hebt gehad is er iets niet goed gegaan met de wijziging, dan kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kunnen de telefonische collega's kijken wat daar aan de hand is.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 1, 2026

Als je iets in MIJNKPN besteld, gaat het naar een winkelwagen.

Daar moet je heen om de bestelling te bevestigen.

Om eerlijk te zijn, vind ik het omslachtig.

Ik weet nu hoe het werkt, maar het had mijn inziens wel klantvriendelijker gemogen.

Ik lees hier ook meerdere klachten over.