Skip to main content

Ik kreeg op mn nieuwe toshiba tv na 2 maanden een soort kringen in beeld (lcd scherm). Steeds op andere plekken en steeds andere vormen. Als het scherm uitschakelt en daarna weer aan gaat, is het weg. Vervolgens kan het dagen goed gaan en dan verschijnen ze weer. Inmiddels gelukkig een nieuw (zelfde) tv toestel ontvangen vanwege deze klachten. Maar boven hadden we eenzelfde toshiba tv, maatje kleiner, die geeft nu dezelfde klachten (6 maanden na aankoop) is dit nou toeval en mankeert er wat aan beide tv schermen? Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Die tv boven is overigens niet gekoppeld aan een tv ontvanger van kpn,  de tv beneden wel.

Ben ook bang dat de omgeruilde tv die ik beneden heb staan, binnenkort dan misschien ook kuren krijgt.

Hoi @321Sas123, welkom op onze community! Dat is een merkwaardig verschijnsel. Dit komt me ook niet zo bekend voor, heb je dit ook als je onze ontvanger ontkoppeld? Ik denk dat het sowieso wel een goed idee is om hierover ook weer contact op te nemen met Toshiba


De tv waar de kringen nu op zijn onstaan, is niet gekoppeld aan een ontvanger. Alleen een stroomkabel. Verder kijkt mn dochter daar alles via apps, is een Android tv ook.

En beide toestellen tegelijk gekocht. Wel toevallig, maar zal dan toch aan de toestellen moeten liggen denk ik. Ik dacht wellicht heeft iemand nog een ander idee op dit forum. 

Ik heb inmiddels inderdaad contact opgenomen met de winkel waar ze gekocht zijn. Ze gaan de tv weer onderzoeken. Maar vorige keren werd er bij hun niets gezien.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!