kan ik twee afstandsbedieningen aan het kastje zetten
Bij de oude ontvangers wel. Bij de nieuwe tv+ ontvanger ligt dat iets gecompliceerder. Daar kan je als tweede afstandsbediening wel een zwarte aankoppelen die je kunt kopen in de shop van KPN. Maar geen gratis witte.
Deze dus:
https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/?soPos=269
Die kun je als 2de afstandsbediening aan de tv+ ontvanger koppelen.Â
werkt ook niet goed
werkt ook niet goed
Â
Wat bedoel je?
Welke KPN tv ontvanger heb je?Â
ik heb een Comfort+ voor TV+ afstandsbediening bij gekocht.
als ik heb instel werkt het geluid niet en hij kan niet uit.
ik heb een Comfort+ voor TV+ afstandsbediening bij gekocht.
als ik heb instel werkt het geluid niet en hij kan niet uit.
Dan moet je hem nog koppelen aan de tv.
Welkom op de community
die afstandsbediening moet dan inderdaad nog gekoppeld worden aan het tv toestel. Op deze pagina kan je lezen hoe je dat doet:Â Comfort+ voor TV+ afstandsbediening.
Volgens de Kennisbank hoeft dat niet, na koppelen aan de TV+ Box:
Â
Gebruik je de standaard, witte, afstandsbediening?
De Comfort+ voor TV+Â neemt bij het koppelen met de TV+ Box automatisch de instellingen over van deze afstandsbediening. Dit betekent dat de Comfort+ voor TV+ dan ook gelijk afgestemd is op je tv en/of geluidsinstallatie. Waardoor je deze ook kunt bedienen met de Comfort+ voor TV+.
Dit proces werkt ook andersom. Als je de standaard afstandsbediening ontkoppelt en deze op een later moment weer wilt koppelen neemt deze de instellingen over van de Comfort+ voor TV+
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.