Skip to main content

kan ik twee afstandsbedieningen aan het kastje zetten

Bij de oude ontvangers wel. Bij de nieuwe tv+ ontvanger ligt dat iets gecompliceerder. Daar kan je als tweede afstandsbediening wel een zwarte aankoppelen die je kunt kopen in de shop van KPN. Maar geen gratis witte.

Deze dus:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/?soPos=269

Die kun je als 2de afstandsbediening aan de tv+ ontvanger koppelen. 

werkt ook niet goed

werkt ook niet goed

Wat bedoel je?

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

ik heb een Comfort+ voor TV+ afstandsbediening bij gekocht.

als ik heb instel werkt het geluid niet en hij kan niet uit.

ik heb een Comfort+ voor TV+ afstandsbediening bij gekocht.

als ik heb instel werkt het geluid niet en hij kan niet uit.

Dan moet je hem nog koppelen aan de tv.

Welkom op de community @Chris104, die afstandsbediening moet dan inderdaad nog gekoppeld worden aan het tv toestel. Op deze pagina kan je lezen hoe je dat doet: Comfort+ voor TV+ afstandsbediening.

die afstandsbediening moet dan inderdaad nog gekoppeld worden aan het tv toestel. Op deze pagina kan je lezen hoe je dat doet: Comfort+ voor TV+ afstandsbediening.

Volgens de Kennisbank hoeft dat niet, na koppelen aan de TV+ Box:

Gebruik je de standaard, witte, afstandsbediening?

De Comfort+ voor TV+ neemt bij het koppelen met de TV+ Box automatisch de instellingen over van deze afstandsbediening. Dit betekent dat de Comfort+ voor TV+ dan ook gelijk afgestemd is op je tv en/of geluidsinstallatie. Waardoor je deze ook kunt bedienen met de Comfort+ voor TV+.

Dit proces werkt ook andersom. Als je de standaard afstandsbediening ontkoppelt en deze op een later moment weer wilt koppelen neemt deze de instellingen over van de Comfort+ voor TV+

Reageer