Skip to main content
Beantwoord

Kun je als bestaande klant ook de nieuwe Soundbox krijgen?

• May 1, 2025
  • 14 reacties
  • 910 keer bekeken

Kun je als vaste klant. 

Ook een nieuw kastje ontvangen die met kpn+ surround 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Liana van tellingen. Welkom op de KPN Community! Heb je je antwoord kunnen vinden tussen de kibbelende mede-Communityleden😉? 

Je hebt een TV+-abonnement, dus je kunt 'm in ieder geval toevoegen aan je pakket. Zoals gezegd gaat je maandelijkse factuurbedrag dan met €6,- omhoog. Je kunt er op dit moment één aan je huishouden toevoegen. Via MijnKPN kun je gaan naar Producten en kiezen voor je TV-abonnement. Vervolgens ga je naar Tv-ontvangers en daar kun je de Soundbox kiezen. 

Ik ben benieuwd of je 'm al in huis hebt of dat het met deze info gelukt is. Laat het maar weten! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 1, 2025

Welk abonnement heeft u momenteel?

En wat is de einddatum van het abonnement of bent u al contractvrij?

Kpn tv + weet eigenlijk niet hoe lang het contract nog duurt.

Maar ze hebben een nieuw tv + bakje.

Dus was mijn vraag of wij als vaste klant hier ook recht op hebben 

• May 1, 2025

Als je nu een tv+ ontvanger hebt, dan kan je een soundbox krijgen. Voor 6 euro per maand meer.

• May 1, 2025

Kpn tv + weet eigenlijk niet hoe lang het contract nog duurt.

Maar ze hebben een nieuw tv + bakje.

Dus was mijn vraag of wij als vaste klant hier ook recht op hebben 

U heeft er geen recht op maar afhankelijk van de einddatum van het huidige abonnement moet  je de Soundbox kunnen aanvragen ter vervanging van de huidige en zoals genoemd tegen extra kosten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Beste ​@Rowi. als je nu al een TV+ abo hebt kun je een TV+SB erbij huren of ter vervanging van de bestaande TV+.

Heb je een van de oudere decoders moet je contractvrij zijn om over te kunnen stappen naar TV+.

CC ​@Liana van tellingen 

• May 1, 2025

Dat schrijf ik toch, alleen benoem ik specifiek dat de topicstarter er geen recht op heeft. Dus dat de huidige box actief gewisseld wordt door KPN. En je kan de Soundbox er niet bij huren het wordt ten alle tijde de 'hoofd' ontvanger.

Ik heb even opgezocht. 

Maar mijn contract is afgelopen november dus al verlopen. 

Dus ik denk dat ik hem dan wel kan aanvragen. 

Maar kan ik dan ook een geheel nieuw abonnement aanvragen. 

Zodat je ook weer korting hebt op je abonnement....

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Dat schrijf ik toch, alleen benoem ik specifiek dat de topicstarter er geen recht op heeft. Dus dat de huidige box actief gewisseld wordt door KPN. En je kan de Soundbox er niet bij huren het wordt ten alle tijde de 'hoofd' ontvanger.

Beste ​@Rowi. Topicstarter c.q. ​@Liana van tellingen heeft al tv+ dus kan ze haar abonnement aanpassen.

Waar staat dat je de tv+SB niet als extra ontvanger kan huren?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 2, 2025

Ik heb even opgezocht. 

Maar mijn contract is afgelopen november dus al verlopen. 

Dus ik denk dat ik hem dan wel kan aanvragen. 

Maar kan ik dan ook een geheel nieuw abonnement aanvragen. 

Zodat je ook weer korting hebt op je abonnement....

Bel gratis 0800-0402 en vraag wat mogelijk is.

• May 2, 2025

Beste ​@Rowi. Topicstarter c.q. ​@Liana van tellingen heeft al tv+ dus kan ze haar abonnement aanpassen.

Waar staat dat je de tv+SB niet als extra ontvanger kan huren?

Bijna overal. Er is maar 1 Soundbox per adres mogelijk dus komt het er op neer dat de gewone TV+ box een extra ontvanger wordt.

Verder schrijft Liana of ze er RECHT op heeft, dat is gewoonweg niet het geval. Het abonnement mogen of kunnen aanpassen is heel iets anders dan ergens recht op hebben.  Als de huidige TV+ ontvanger wordt gewisseld voor de Soundbox gaat het abonnement met € 6,00 omhoog. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Bijna overal. Er is maar 1 Soundbox per adres mogelijk dus komt het er op neer dat de gewone TV+ box een extra ontvanger wordt.

Nee, die moet je retour sturen of € 6,-- extra per maand (dan is het een 2de ontvanger)

Dus € 18,50 per maand met 1 Soundbox of € 24,50 per maand met 1 Soundbox plus 1 Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

En ik denk dat ​@Liana van tellingen het woordje “recht” niet zo letterlijk bedoelt. (althans daar ga ik van uit). 

Inderdaad je hebt er geen recht op, maar je kan hem in bruikleen krijgen als je het abonnement KPN tv+ hebt. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hoi ​@Liana van tellingen. Welkom op de KPN Community! Heb je je antwoord kunnen vinden tussen de kibbelende mede-Communityleden😉? 

Je hebt een TV+-abonnement, dus je kunt 'm in ieder geval toevoegen aan je pakket. Zoals gezegd gaat je maandelijkse factuurbedrag dan met €6,- omhoog. Je kunt er op dit moment één aan je huishouden toevoegen. Via MijnKPN kun je gaan naar Producten en kiezen voor je TV-abonnement. Vervolgens ga je naar Tv-ontvangers en daar kun je de Soundbox kiezen. 

Ik ben benieuwd of je 'm al in huis hebt of dat het met deze info gelukt is. Laat het maar weten! 

Ons abonnement is aangepast. 

En heb het nieuwe bakje thuis.

Deze kan ik morgen aansluiten 👍

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Veel kijk- en luisterplezier dan met de nieuwe Soundbox!