Skip to main content

Hi! 
 

Ik begrijp dat je bij KPN TV+ alleen streamen de films en series uit het plus pakket erbij krijgt zonder de extra tv zenders. 
 

Nu heeft kpn ook een webversie, smart tv appp en iOS/android app, kan je die 3 apps:webversie met het KPN TV+ alleen streamen abbo ook gebruiken om films en serieus uit het pluspakket te zien? Ik snap dat de rest van de functionaliteiten niet werken omdat je dat niet afneemt op de box zelf. 
 

En is digitenne bij dit abbo ook €5?

Hoi @Giorgioc, bij het streaming-only abonnement kun je de TV app niet gebruiken.
Of je daar voor €5 digitenne bij kunt nemen weet ik zo niet, daarover kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402


@Giorgioc 

Heb je alleen een mobiel abonnement van KPN?

OF heb je ook internet en tv abonnement van KPN?

Dat laatste heb je minimaal nodig, om de KPN iTV app te kunnen gebruiken. 


Hoi @Giorgioc, bij het streaming-only abonnement kun je de TV app niet gebruiken.
Of je daar voor €5 digitenne bij kunt nemen weet ik zo niet, daarover kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402

Ik zal bellen om dat na te vragen. Begrijp ik goed dat zowel de smart tv app, iOS/android app, webversie niet werken?


@Giorgioc

Heb je alleen een mobiel abonnement van KPN?

OF heb je ook internet en tv abonnement van KPN?

Dat laatste heb je minimaal nodig, om de KPN iTV app te kunnen gebruiken. 

Ik zit nu bij ziggo maar wil overstappen en ben me aan het oriënteren op de mogelijkheden 🙂 dit zal eerst alleen internet (en wellicht tv of steam only zijn) en als mijn mobiel ook uit contractie is, een mobiel abonnement. 


Hoi @Giorgioc, bij het streaming-only abonnement kun je de TV app niet gebruiken.
Of je daar voor €5 digitenne bij kunt nemen weet ik zo niet, daarover kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402

Ik zal bellen om dat na te vragen. Begrijp ik goed dat zowel de smart tv app, iOS/android app, webversie niet werken?

Als je geen tv-abonnement hebt bij KPN, werken ook de bijbehorende apps niet @Giorgioc 


@Giorgioc

Heb je alleen een mobiel abonnement van KPN?

OF heb je ook internet en tv abonnement van KPN?

Dat laatste heb je minimaal nodig, om de KPN iTV app te kunnen gebruiken. 

Ik zit nu bij ziggo maar wil overstappen en ben me aan het oriënteren op de mogelijkheden 🙂 dit zal eerst alleen internet (en wellicht tv of steam only zijn) en als mijn mobiel ook uit contractie is, een mobiel abonnement. 

 

Je hebt zo wie zo ook internet en tv nodig van KPN. 

Anders is het niet mogelijk.

 

KPN tv+ abonnement.

Minimaal € 42,50 voor 100 Mb/s internet abonnement en minimaal met 1 KPN tv decoder € 12,50 per maand.

Dus totaal € 55,-- netto per maand minimaal.