Lees door de bomen het bos niet meer…..
De simpele vraag is: tv+ box arris VIP5202 via wifi op KPN Box 12 aansluiten is dat mogelijk?
alvast bedankt voor de reactie(s)
Lees door de bomen het bos niet meer…..
De simpele vraag is: tv+ box arris VIP5202 via wifi op KPN Box 12 aansluiten is dat mogelijk?
alvast bedankt voor de reactie(s)
Beste ​
de 5202 is ook geen TV+box zoals in je topictitel en vraagstelling omschreven staat.
De TV+box is de DIW7022 en die kan, onder voorwaarden, wel draadloos aangesloten worden.
Â
Â
Â
Dank voor je reactie. Heb vandaag de extra box binnen gekregen maar kan dus geen draden gaan trekken helaas. Als ik het goed begrijp heb ik dus een verouderde versie tv+ box en zou het wel moeten kunnen met een nieuwere versie i.c.m. met de Box 12?
Beste ​
De 7022 is echter wel de nieuwste aanwinst sinds begin vorig jaar en wordt dus geleverd naast de andere reeds bestaande decoders, afhankelijk van het soort abonnement je hebt.
Als je 2e box ook een 5202 is, kun je als alternatieve aansluiting een setje powerlines inzetten, dan krijg je signaal via je stroomnet en hoef je geen kabels te trekken, zie onderstaand een link naar de webshop van KPN voor meer info en meerdere links hieronder:
Succes.
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?soPos=167
en
Â
Â
Lijkt me de perfecte oplossing!Â
Bedankt alvast voor je hulp!
Lijkt me de perfecte oplossing!Â
Bedankt alvast voor je hulp!
Graag gedaan ​
Beste ​
Als je 2e box ook een 5202 is, kun je als alternatieve aansluiting een setje powerlines inzetten, dan krijg je signaal via je stroomnet en hoef je geen kabels te trekken, zie onderstaand een link naar de webshop van KPN voor meer info en meerdere links hieronder:
Succes.
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?soPos=167
en
Â
Â
We gaan toch geen powerlines aanbevelen hoop ik?
Â
Als je een tv ontvanger draadloos wil aansluiten, kun je beter kiezen voor Superwifi’s.Â
Deze boosten je wifisignaal, en je kunt er een tv ontvanger op aansluiten. 2 in 1 dus.
Je kunt ze aanschaffen voor 61,50 per stuk, of huren voor 2,49 per maand (om evt eerst te proberen).
Met een Box12 heb je er maar eentje nodig.
Beste ​
Â
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.