Skip to main content
Vraag

Kun je ergens makkelijk alle terugkijkbare afleveringen van een serie vinden?

• April 23, 2026
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik ben vandaag overgestapt van Ziggo naar KPN. Alles werkt, alleen het terugkijken gaat niet zoals ik ben gewend, misschien doe ik iets verkeerd, maar je kunt alleen via de gids terugkijken. Neem bv Death in Paradise, daar staan verschillende seizoenen die uitgezonden worden. Op BBC-NL. Bij Ziggo kun je kiezen voor afleveringen waar dan een menu komt waar links de seizoenen staan en rechts alle aflevering, per seizoen. Nu moet ik dus alle afleveringen van een hele week terug bekijken, aanklikken om te zien of ik de door mij gevaarte afgekregen bij staat. Het zou fijn zijn als KPN een wat makkelijker structuur gaat aanbieden. Dit is echt geen doen. Maar, nogmaals, misschien doe ik het fout?

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Iets wat jij bedoelt krijg je met de zoekfunctie. 

Dank je wel Peter, ik zie wat je bedoelt, echter er staat geen informatie bij, waardoor je elke aflevering moet aanklikken, steeds even wachten en dan weer door. Het zou zo leuk zijn als KPN een soort menu maakt waarbij je in één oogopslag alle seizoenen en afleveringen met de datum erbij zou kunnen zien. Scheelt erg veel tijd en ergenis. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@AlbertvanRooijen. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je bent overgestapt naar KPN! Het kan dan soms even wennen zijn hoe de TV-dienst precies werkt bij de nieuwe provider, maar soms kan het echt zo zijn dat een onderdeel beter werkte bij de concurrent. 

Daarom ben ik benieuwd wat je precies bedoeld, want ik heb er nog niet echt een goed beeld bij. Ik ben mij er wel van bewust dat de informatie wat betreft gerelateerde afleveringen wat beter kan op de TV+ ontvanger. Zo is dat al wat beter geregeld via onze webapp (http://tv.kpn.com), want dan zie je direct welke afleveringen er afgelopen week zijn uitgezonden en welke eraan komen. Je kunt dan ook gelijk naar de gewenste aflevering gaan om terug te kijken. Bedoel je dit? 

Dit staat ook op de wensenlijst voor de TV+ box, maar het is nog even de vraag wanneer dat meegenomen wordt met een update. Maar misschien bedoel je wel wat anders en kun je nog verder toelichten hoe dat precies bij je oude provider geregeld was. Dan nemen we dat in serieuze overweging om ook in te voeren in ons TV-dienst. 

Laat het maar weten! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 24, 2026

Ik denk dat het team het beste even bij de oranje buren kan spieken. 😉.

Bij de Ziggo Next TV-box kun je met de afstandsbediening eenvoudig een keuze maken uit de terugkijkbare programma’s van de afgelopen week. Dat kan bij de KPN TV plus box ook, via de gids , dat is wel wat omslachtiger, maar, oké. Wat bij Ziggo veel makkelijker was, was om via de optie “afleveringen” in één oogopslag alle seizoenen te zien met de desbetreffende afleveringen. Die kon je natuurlijk niet allemaal terugkijken, maar in het geval van bv. Death in Paradise op de BBC-NL, die zenden verschillende seizoenen uit in dezelfde week. Bij Ziggo zie je in één oogopslag welke aflevering je wilt zien, bij de KPN moet je echt elke aflevering van de afgelopen week aanklikken om aan die informatie te komen. Dus de info schiet wat tekort, er staat geen seizoen en geen afleveringnummer in de gids. Ik hoop daarbij het wat duidelijker heb gemaakt, anders moet je me even mailen, dan maak ik er foto’s van. ( bij m’n moeder, die heeft nog Ziggo)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 25, 2026

Foto's kun je ook hier plaatsen. 

Ik weet hoe het er bij Ziggo uitziet. Op Ziggo GO (TV) zie ik dat. Hoef je niet eens voor in te loggen. 

Ik volg series door ze op te nemen. Het aantal keren dat ik terugkijken gebruik is in één maand op één hand te tellen. 

En heb je 'hier' de BBC NL+ app al eens doorgenomen? 🙂