Skip to main content
Beantwoord

Kun je op de Arris 5202 ook apps toevoegen aan de voorgeprogrammeerde apps in de lijst?

• March 11, 2026
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

D-box
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb de Arris 5202, ik ben hier uitermate tevreden over. 

Ik heb echter wel een vraag,: kan je ook apps toevoegen aan de voorgeprogrammeerde apps in de lijst? 

Alvast mijn hartelijke dank, 

D-box 

Beste antwoord door PeterG

Nee, dat is niet mogelijk op deze Linux kastjes.

Dit is wel een reden waarom kpn in januari 2023 overgestapt is naar kastjes op Android-TV. Via de Google Play Store kun je uit 1000-en apps kiezen. 

MAAR... Heb je geen 'moderne' smart-tv?

Ik heb derhalve nooit de apps in de Arris gebruikt. Mijn moeder van 87 gebruikt ook de apps in haar tv. De 5202 gebruikt ze alleen voor zenders. Ze kijkt voornamelijk Viaplay voor F1 en Ziggo GO TV voor Ziggo Sport Free. 

Soms gebruikt ze de KPN TV+ app vanwege de betere beeldkwaliteit van de ESPN zenders. Dat wordt via de Arris ook niet aangeboden. 

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 11, 2026

Nee, dat is niet mogelijk op deze Linux kastjes.

Dit is wel een reden waarom kpn in januari 2023 overgestapt is naar kastjes op Android-TV. Via de Google Play Store kun je uit 1000-en apps kiezen. 

MAAR... Heb je geen 'moderne' smart-tv?

Ik heb derhalve nooit de apps in de Arris gebruikt. Mijn moeder van 87 gebruikt ook de apps in haar tv. De 5202 gebruikt ze alleen voor zenders. Ze kijkt voornamelijk Viaplay voor F1 en Ziggo GO TV voor Ziggo Sport Free. 

Soms gebruikt ze de KPN TV+ app vanwege de betere beeldkwaliteit van de ESPN zenders. Dat wordt via de Arris ook niet aangeboden. 

D-box
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 11, 2026

Hoi ​@PeterG 

Bedankt voor je antwoord. 

En ja, ik heb ook een smart tv, dat is een Chiq, voor €160 kan je hem kopen bij bol.com.

Die tv beschikt wel over die mogelijkheid, (het is een google tv); je kan daar echt bijna alles mee doen.

Maar je hebt mijn vraag beantwoord, Hartelijk dank hiervoor. 

Trouwens, wat geweldig dat je moeder van 87 ook naar de Formule 1 kijkt!

Veel groeten, 

D-box 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 11, 2026

@PeterG januari 2023 alweer? Tijd gaat veel te snel. Dan zijn die dingen alweer 3 jaar oud. Voor mijn gevoel hebben we ze pas een half jaartje.

D-box
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 11, 2026

Voor ​@PeterG 

Dit is mijn nieuwe TV die bijna alles kan 

CHiQ LF32FT - Smart TV 32 Inch - Full HD - Metalen Randloos - Google TV - Dolby Audio - HDMI - 2025 Nieuw
1 x € 159,99

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2026

32" ? Voor de slaapkamer?

Ik vond en vind 32" voor de woonkamer al jaren voordat ik naar 43" ging al erg klein. Heb nu 5½ jaar 43". Fijn formaat op 2,3 meter oogafstand. 

Veel plezier van en met je televisie! 😀👍