Skip to main content
Beantwoord

Kun je opnemen op het Viaplay TV+ kanaal?

• June 5, 2025
  • 16 reacties
  • 234 keer bekeken

Goedenavond.Ik vroeg mij af of iemand met zekerheid kan zeggen of programma's/voetbalwedsrijden/formule1 opgenomen kan worden op het Viaplay TV+ kanaal?

Ik zie in de gids dat het wel is toegestaan bij het gratis Viaplay TV kanaal. (Kanaal 51)

Ik heb zelf geen Viaplay TV+ abonnement dus vroeg mij af of iemand hier weet of dit mogelijk is of niet.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Valentijn01987,

Viaplay TV+ is een regulier TV-kanaal (230), dus opnemen is gewoon mogelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 7, 2025

Een goede vraag waar ik ook wel benieuwd naar ben. Niet alleen opnames maar ook terugkijken. 

Wat ik wel weet: je kunt dit kanaal alleen thuis via de ontvanger danwel de smart-tv app kijken. Dan vindt ik € 16,99 voor beperkt aanbod en kijk mogelijkheden niet opwegen tegen de 3 euro meer voor de Viaplay app met al het sport, films en series aanbod. En als bonus toegang tot F1TV! Waar de Formule 1 zonder reclame is te zien. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

Een goede vraag waar ik ook wel benieuwd naar ben. Niet alleen opnames maar ook terugkijken. 

Wat ik wel weet: je kunt dit kanaal alleen thuis via de ontvanger danwel de smart-tv app kijken. Dan vindt ik € 16,99 voor beperkt aanbod en kijk mogelijkheden niet opwegen tegen de 3 euro meer voor de Viaplay app met al het sport, films en series aanbod. En als bonus toegang tot F1TV! Waar de Formule 1 zonder reclame is te zien. 

Of alleen een abonnement op F1 TV Pro.

Gratis terugkijken, etc.

€ 11,99 per maand.

Maar alleen Formule 1

En betalen alleen met Credit card mogelijk.

De de app kan niet op elke Smart tv.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

Wat ik wel weet: je kunt dit kanaal alleen thuis via de ontvanger danwel de smart-tv app kijken. 

Ook mobiel via TV+ app, maar moet je wel via wifi verbonden zijn met je KPN internet verbinding.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 7, 2025

Zojuist even bij kanaal 51 gekeken, de huidig lopende race op opnemen gezet en kan dan vanaf het begin terug kijken, de race hierna kon ik ook gewoon inplannen voor opname.

Ik weet natuurlijk niet of dat voor alle programma's geldt, wat dat bepaalt de eigenaar van het programma en niet KPN.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

Bij Odido is voor ViaPlay TV+ alles mogelijk (terug kijken, uitgesteld kijken, pauzeren, spoelen) behalve opnemen. Als de eigenaar de voorwaarden bepaald, dan is bij KPN waarschijnlijk ook niet anders.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 8, 2025

Hallo ​@Valentijn01987,

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2025

Oude schema afdruk ​@Noordzee . Viaplay TV (51) is ook buiten de deur beschikbaar. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2025

OK ​@PeterG ,

Ik heb dat schema hierboven maar verwijderd. Ik had het overigens uit dit topic gehaald: 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2025

Gewoon naar verwijzen. In dat aankondigingen topic.

Van alle informatie wat ik hier heb gelezen lijkt het er op dat je dus waarschijnlijk niet kan opnemen van het Viaplay+ kanaal bij KPN wat eerder ​@TDN vermelde.Ik denk dat het niet loont om een abonnement te nemen in de toekomst op Viaplay TV+ voor € 16,99 p/m met zelfs maar 1 linear tv kanaal dan ben je beter af met een Viaplay basis incl. F1 TV Pro abonnement voor € 19,99 p/m wat nog steeds veel geld is.Ik vind persoonlijk 2 dagen terug kijken van content wel kort.Ik zou liever zien dat dit 7 dagen zijn zoals bij elke andere zender met terugkijk functie maar daar zal Viaplay wel zo zijn redenen voor hebben.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 9, 2025

Van alle informatie wat ik hier heb gelezen lijkt het er op dat je dus waarschijnlijk niet kan opnemen van het Viaplay+ kanaal

Dat is niet wat ik schreef: 

Hallo ​@Valentijn01987,

Van alle informatie wat ik hier heb gelezen lijkt het er op dat je dus waarschijnlijk niet kan opnemen van het Viaplay+ kanaal

Dat is niet wat ik schreef: 

Hallo ​@Valentijn01987,

Mijn excuses! Dan is dat duidelijk voor mij.Weet u toevallig ook hoe dat zit met terugkijken van programma's.Is dat 7 dagen of net als bij Viaplay Basis 2 dagen?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kom even bevestigen dat het antwoord van ​@Noordzee juist is. Met Viaplay TV+ kan je opnemen, 7 dagen terugkijken en live pauzeren.

Ik kom even bevestigen dat het antwoord van ​@Noordzee juist is. Met Viaplay TV+ kan je opnemen, 7 dagen terugkijken en live pauzeren.

Oke Dank u wel dan zijn al mijn vragen beantwoord!😁

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 9, 2025

Hoi ​@Valentijn01987 .

Je hebt F1TV gratis bij Viaplay Basis. Via F1TV kun je nog jaren races terugkijken. En meer.

Viaplay TV+ kun je alleen kijken als je thuis bent. Ook voor opnames en terugkijken. Dan betaal ik liever die 3 euro meer. Kan ik ook F1 in een hotel kijken. Of bij vrienden met m'n account. 

Hoi ​@Valentijn01987 .

Je hebt F1TV gratis bij Viaplay Basis. Via F1TV kun je nog jaren races terugkijken. En meer.

Viaplay TV+ kun je alleen kijken als je thuis bent. Ook voor opnames en terugkijken. Dan betaal ik liever die 3 euro meer. Kan ik ook F1 in een hotel kijken. Of bij vrienden met m'n account. 

Ik ben het met je eens! Dat bij een Viaplay Basis abonnement F1 TV Pro is inbegrepen dat is zeker een voordeel ten opzichte van een abonnement bij Viaplay TV+ waar dit niet zo is.Ook heb je bij Viaplay Basis ook gewoon toegang tot elke stream waar je bij Viaplay TV+ altijd afhankelijk zult zijn of zij bv. die ene voetbalwedstrijd uizenden op dit kanaal die je zou willen zien.