Skip to main content

Hey!

Ik heb recent een kpn android tv box gehaald, ik weet dat je nog niet super veel apps kan downloaden dus mijn vraag is, mag je third party apps downloaden (apk’s.) ik hoor dat je dan ook apps zoals tiktok en spelletjes kan downloaden wat wel ideaal is.

Waar heb je die box gehaald @bbqtoecrisp , want in de regel stuurt KPN wat op bij een bestelling?

Als het goed is kun je alleen uit de officiële PlayStore wat downloaden en is de rest geblokkeerd.

 

 


@bbqtoecrisp 

KPN Android box, ik ga ervan uit dat je dan het KPN tv+ abonnement hebt en de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Als dat zo is, hoef je alleen maar een Google account in te tikken (Gmail adres).

Ik raad aan om een aparte aan te maken voor de box en minimaal jaarlijks even te openen en daarna weer sluiten op de computer.

Dan kan je alle app's downloaden voor de tv box. 


Waar heb je die box gehaald @bbqtoecrisp , want in de regel stuurt KPN wat op bij een bestelling?

Als het goed is kun je alleen uit de officiële PlayStore wat downloaden en is de rest geblokkeerd.

 

 

KPN tv+ abonnement met dus de Sagemcom DIW7022, maar mijn vraag is of het toegestaan is apks (derde partij apps) van het internet te halen.


@bbqtoecrisp

KPN Android box, ik ga ervan uit dat je dan het KPN tv+ abonnement hebt en de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Als dat zo is, hoef je alleen maar een Google account in te tikken (Gmail adres).

Ik raad aan om een aparte aan te maken voor de box en minimaal jaarlijks even te openen en daarna weer sluiten op de computer.

Dan kan je alle app's downloaden voor de tv box. 

maar is het dan toegestaan apks van het internet te downloaden?


Geen idee wat apks zijn.

Sorry.


Alléén de officiële apps uit Google Play worden ondersteund door KPN @bbqtoecrisp , dus nee, het is niet toegestaan.

 


Naja @Nomen Nominandum  we ondersteunen het niet, maar ik zou niet zeggen dat het niet toegestaan is