Skip to main content

Kun je gratis TV kijken op je laptop, ook in het buitenland.

Als u een thuisabonnement heeft met tv, dan kunt u in de EU tv kijken op de laptop.


Heb Thuis abonnement toch lukt tv kijken niet Geeft steeds foutmelding en “probeert u het later nog eens” Wifi verbinding is goed.


Heb Thuis abonnement toch lukt tv kijken niet Geeft steeds foutmelding en “probeert u het later nog eens” Wifi verbinding is goed.

Heb je wel een tv abonnement @Liesbeth Mal ?


En bent u in de EU? Welk land?


TV kijken lukt inmiddels. Via een tip die ik opgevolgd heb. Bedankt hiervoor.

Ik heb een abonnement.

Nu nog inloggen op het webmail wat al dagen niet lukt.

Wel op Mijn KPN 


Deze tip?

https://tv.kpn.com

 


Dag WJB  Die TIP werkte inderdaad.

Jammer dat ik na een min. of 10 steeds opnieuw mag inloggen, kijkt niet echt lekker TV

Maar och het is vakantie.

Kan nog steeds niet op de WEB mail

Goede WiFI, cookies verwijderd Browser leeggemaakt, niets help. 

Denk dat is als ik thuis ben maar wat van het vorstelijke bedrag van mijn abonnementsgeld terug vorder.

Plezierige dag en groet.


Jammer dat ik na een min. of 10 steeds opnieuw mag inloggen, kijkt niet echt lekker TV

 

Hoewel je het niet over een foutcode hebt, zou het volgende ook bij jou de reden kunnen zijn?

Het probleem is dat jouw Duitse provider gebruikt maakt van dynamische IP adressen, die door alle gebruikers van Hotsplots worden gedeeld, en dat deze heel snel wisselen. Dat wil zeggen dat jij, binnen dezelfde internetsessie, vaak van IP-adres wisselt. En dat de IP-adressen die jij krijgt dan ook kort daarvoor door iemand anders gebruikt zijn. Dit is iets dat door onze, geautomatiseerde, beveiliging, als verdacht wordt gezien.

 

Of misschien zoiets, dat er na een bepaalde hoeveelheid data iets gebeurt?

Het kan prima zijn dat de camping zelf de video blokkeert om zo te voorkomen dat hun Internet dichtslibt waardoor niemand meer "normaal" van Internet gebruik kan maken.

 

Voor beide: werken andere diensten zoals YouTube wél zonder problemen?


Via wifi netwerken buiten Nederland maar wel EU wordt gebruik van de tv app/site bij mijn weten ook niet gegarandeerd. Bedrijven maken vaak ook gebruik van Starlink of een (andere) buiten de EU gelegen provider voor hun wifi netwerk. Bekend is de Amerikaanse hotelketens. Als Hilton en Holiday Inn. Ook veel campings gebruiken niet EU verbindingen. 


Reageer