Skip to main content
  • Hoe fijn, deze update. Heerlijk, mijn favoriete zenders bovenaan in de gids. 👍
  • Het klinkt wat verwend, maar hoe fijn zou het nog kunnen zijn als we onze favorieten ook nog een eigen plek in deze lijst zouden kunnen geven: de grootste favoriet het hoogste nummer!

Mvg

Nico

Hoi @nwschreuder 
Bedoel je de volgorde veranderen?

Dat gaat dus niet gebeuren, er zijn afspraken met de omroepen gemaakt, zodoende.


@nwschreuder 

Met de nieuwe update van vandaag op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box, ik ga ervan uit dat je die hebt) kan je net zoals op de “oude” KPN tv decoders zenders verbergen.

Op de “oude” KPN tv ontvangers kon je ook niet meer dan dat. 


@huistijger @joop2011 

Dank voor jullie reactie!


Vandaag van Ziggo naar KPN overgegaan. Bij Ziggo kan wel favorieten en op persoonlijke volgorde worden ingesteld. Daarom vind ik het vreemd dat het niet kan vanwege een afspraak met de omroep. Nu denk ik dat deze afspraak alleen voor KPN geldt. Nu ligt bij de afstandsbediening  ook het zenderoverzicht.


Vandaag van Ziggo naar KPN overgegaan. Bij Ziggo kan wel favorieten en op persoonlijke volgorde worden ingesteld. Daarom vind ik het vreemd dat het niet kan vanwege een afspraak met de omroep. Nu denk ik dat deze afspraak alleen voor KPN geldt. Nu ligt bij de afstandsbediening  ook het zenderoverzicht.

 

Ziggo werkt met DVB-C en KPN werkt met IPTV

Ik denk dat het losse modem de Next die ook met IPTV werkt het ook niet kan (weet het niet zeker)

 

Maar mijn ervaring is, dat je vrij snel went aan de nummers waar de zenders zitten. 

 

Je kan wel zenders verbergen.😉