Skip to main content

Word het niet eens tijd voor Joe op KPN ..??

Word het niet eens tijd voor Joe op KPN ..??

Eens, duurt veel te lang! Nog steeds geen update per wanneer KPN deze radiozender gaat toevoegen..

Joe heeft zo’n 5% marktaandeel, dus er is zeker behoefte aan.

 


Zeker voor de wat oudere luisteraar is Joe fantastisch


Welkom op de community @Trekpop. We zien de vraag voor deze radiozender vaker inderdaad. Eens per jaar wordt het zenderpakket bekeken en aangepast. Ik weet niet wat de plannen zijn voor de zenderwijzigingen dit jaar, maar we geven je wens door.


Normaal pas KPN per 1 juli jaarlijks het zenderaanbod aan.

Helaas heb ik dit jaar nog niets gezien en het is nu 1 juli.

 

@Trekpop en @JanR1981 

 zie ook hier, deze topic gaat hierover.😉


Normaal pas KPN per 1 juli jaarlijks het zenderaanbod aan.

Helaas heb ik dit jaar nog niets gezien en het is nu 1 juli.

 

@Trekpop en @JanR1981 

 zie ook hier, deze topic gaat hierover.😉

Op TotaalTV staat het volgende over zenderwijzigingen bij KPN:

”KPN is afgestapt van de jaarlijkse grote zenderwijziging bij de tv-producten. Voorheen werd rond 1 juli het zenderaanbod op meerdere punten aangepast. KPN voert belangrijke wijzigingen in het aanbod nu direct door.”

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-moet-snijden-in-zenderaanbod-opnieuw-stopt-zender-met-lineaire-distributie/#


In april is radiozender 4ever49 ineens toegevoegd zonder aankondiging. Dus 'eens per jaar' is niet meer van toepassing bij KPN.

Naast JOE zijn er nog genoeg verbeter/ aandachtspunten in het zenderaanbod bij KPN.


Als je de Android box (TV+) hebt kun je een app als TuneIn Radio of Radio Luisteren Nederland App of één van de vele andere app installeren op de box en alsnog naar Radio Joe luisteren. 

(Ik ga er tenminste vanuit dat die zender daar wel vertegenwoordigd is).


Reageer