Skip to main content
Beantwoord

Laatste KPN TV+ update blijft hangen, wat te doen?

• December 16, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Laatste TV+ lunchen blijft hangen. Wat te doen???

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RobertG7! Als de update nog niet doorgelopen is, maak je TV+ Box dan twee minuten stroomloos. Sluit hem daarna weer aan, ik ben benieuwd of hij dan wel doorloopt. 🙂

Zo niet, probeer dan ook een reset van de TV+ Box. Voor het gemak: 

De KPN TV+ Box

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Aan de linkerkant, naast de gele netwerkaansluiting, zit een resetgaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Hi ​@RobertG7! Als de update nog niet doorgelopen is, maak je TV+ Box dan twee minuten stroomloos. Sluit hem daarna weer aan, ik ben benieuwd of hij dan wel doorloopt. 🙂

Zo niet, probeer dan ook een reset van de TV+ Box. Voor het gemak: 

De KPN TV+ Box

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Aan de linkerkant, naast de gele netwerkaansluiting, zit een resetgaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 

• Auteur
  • Topper
  • December 19, 2025

De update is gelukt. Ik heb de TV uitgezet en weer aan.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • December 20, 2025

Gelukkig, fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het laten weten! 😄 Fijne feestdagen alvast. 🎄