Skip to main content
Beantwoord

Laatste KPN TV+ update blijft hangen, wat te doen?

• December 16, 2025
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Laatste TV+ lunchen blijft hangen. Wat te doen???

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RobertG7! Als de update nog niet doorgelopen is, maak je TV+ Box dan twee minuten stroomloos. Sluit hem daarna weer aan, ik ben benieuwd of hij dan wel doorloopt. 🙂

Zo niet, probeer dan ook een reset van de TV+ Box. Voor het gemak: 

De KPN TV+ Box

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Aan de linkerkant, naast de gele netwerkaansluiting, zit een resetgaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Hi ​@RobertG7! Als de update nog niet doorgelopen is, maak je TV+ Box dan twee minuten stroomloos. Sluit hem daarna weer aan, ik ben benieuwd of hij dan wel doorloopt. 🙂

Zo niet, probeer dan ook een reset van de TV+ Box. Voor het gemak: 

De KPN TV+ Box

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Aan de linkerkant, naast de gele netwerkaansluiting, zit een resetgaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 

• Auteur
  • Topper
  • December 19, 2025

De update is gelukt. Ik heb de TV uitgezet en weer aan.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • December 20, 2025

Gelukkig, fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het laten weten! 😄 Fijne feestdagen alvast. 🎄