Skip to main content
Vraag

Laatste tijd geen geluid met Arris ontvanger op mijn Samsung tv

• August 4, 2026
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn Arris ontvanger uit 2018 geeft de laatste tijd steeds geen geluid bij mijn samsung tv.  Kan ik nu beter overstappen op  een kpn + box ?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Hallo ​@Martvn ,

Dat is een optie, maar je kunt ook de klantenservice vragen om een Arris 5202. 

Een bijkomend voordeel van KPN TV+ is dat je waarschijnlijk minder geld kwijt bent als je ook meteen verlengt. 

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2026

Ik heb mijn abonnement pas verlengd  met een mooie korting, gaat alleen om de kastjes voor de rest geen klachten hier over

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Je bent dus niet contractvrij. Dan kun je wel over naar KPN TV+, maar je blijft verder hetzelfde contract houden en dus ook hetzelfde betalen. 
Dat overstappen zou via MijnKPN moeten kunnen. Lukt het niet? Maak dan een belafspraak

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2026

Laatste vraag werkt de +box goed met glasvezel?

Bedankt voor de antwoorden 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Jazeker, dat gaat prima. En graag geholpen natuurlijk. 👍