Skip to main content

Sinds laatste update van kpn+ houdt hij laatste zender niet meer vast. Opnieuw installeren werkt één keer.

 

Je bedoelt dat je bij de lijst de laatste zender niet ziet?

Bij ons wel.

 

Reset hem eens.

Zet hem aan.

Houd de kpn toets, rechtsboven) op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet.

En kies voor opnieuw opstarten.

(of bedoelde je dat met opnieuw installeren?).

 

En als je de cijfers van de zender intikt die je wilt zien gaat hij er meteen heen.

Dat doen wij altijd. 😊


“En als je de cijfers van de zender intikt die je wilt zien gaat hij er meteen heen.

Dat doen wij altijd. 😊

 

als de functie laatste zender er is, moet die ook werken.

 


@Grietinus k 

Zoals ik al aangaf, dat werkt bij ons ook (maar we gebruiken het zo goed als nooit).

 

Je kan ook bij instellingen instellen, dat hij met tv beeld opstart en met de laatste zender.

Zie ook hier.   Het opstartscherm bedoel ik in dit geval.


Daar stond hij op ingesteld, maar na laatste update onthoud hij het niet meer


Hoi @Grietinus en bedankt voor je bericht!

 

Daar stond hij op ingesteld, maar na laatste update onthoud hij het niet meer

Bedoel je dan dat deze instelling (direct met live tv starten) niet wordt onthouden? Of staat deze instelling wel goed (en wordt deze dus ook onthouden) maar wordt deze zender dan niet gepakt?

En op welke zender start de ontvanger dan altijd? Is dat een vaste zender of een willekeurige?


Hij start wel met live tv, maar niet met laatste zender (dus toe hij uitgezet werd). Doet het op alle zenders fout. Start vaakst op met zender waar langst naar gekeken is (?)

 


Hij start wel met live tv, maar niet met laatste zender (dus toe hij uitgezet werd). Doet het op alle zenders fout. Start vaakst op met zender waar langst naar gekeken is (?)

 

Bedankt voor je snelle reactie @Grietinus :)

Dit signaal zijn we nog niet eerder tegengekomen dus dit gaan we zeker meenemen. Hopelijk kunnen de ontwikkelaars dit tackelen!


Bij mij idem dito @JanZ_ en @Grietinus k , sinds de laatste update.

Laatste zender wordt niet onthouden.

Ik luister veel naar de radio, maar als ik op een ander moment de decoder weer aanzet begint de decoder met de laatst bekeken tv-zender.

 


Bij mij idem dit @JanZ_ en @Grietinus k , sinds de laatste update.

Laatste zender wordt niet onthouden.

Ik luister veel naar de radio, maar als ik op een ander moment de decoder weer aanzet begint de decoder met de laatst bekeken tv-zender.

 

Bedankt voor de melding ook @Nomen Nominandum, het signaal zal worden doorgegeven aan de ontwikkelaars! 


Dit blijkt een bugje te zijn die er in is gekropen, en die we bij de de komende update 1.134.1 ook weer verhelpen, @Grietinus


Dit blijkt een bugje te zijn die er in is gekropen, en die we bij de de komende update 1.134.1 ook weer verhelpen, @Grietinus

 

En die update is er vandaag opgezet.😉😊

Zie ook hier. 


Helaas niet opgelost 


Helaas niet opgelost 

Inderdaad, niet opgelost.


Bij mij gaat ie aan op de zender (radio danwel tv) waarop ik 'm aanzet. Sinds de functie er is is dat niet veranderd hier.

Het probleem zal dus zijn dat het geen generiek 'probleem’ is.

Noot: m'n TV+ momenteel sinds 30 november unicast via wifi. Multicast ff niet te gebruiken/testen.


Noot: m'n TV+ momenteel sinds 30 november unicast via wifi. Multicast ff niet te gebruiken/testen.

Waarom is Multicast even niet te gebruiken?


V10 en kan (en ga) even geen kabel trekken in verband met andere verdieping. Ben niet thuis.


Helaas niet opgelost 

Nee, klopt. Ik heb me vergist. Dit blijkt niet in de update van deze week te zitten, maar in de komende. Houd de Product Updates in de gaten. Zodra de data voor de komende update bekend zijn maken we daar een nieuw topic voor aan.