Skip to main content
Beantwoord

Laden van de tv-zenders mislukt vaak met de KPN Smart tv app op een Samsung tv

• April 4, 2026
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds kort problemen met laden zenders, overzicht gids is er. Maar laden van zenders mislukt vaak. Moet dan aantal keer opnieuw doen. Verder werkt alles correct bv Netflix of youtube. Dus lijkt probleem in kpn app. Samsung tv tizen..

Andere ook dit probleem.

Beste antwoord door PeterG

Vandaag heeft nog iemand dat probleem. Alleen kan kpn er helaas niks aan doen met de huidige app op Samsung. 

Zie mijn uitleg hier

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 4, 2026

Vandaag heeft nog iemand dat probleem. Alleen kan kpn er helaas niks aan doen met de huidige app op Samsung. 

Zie mijn uitleg hier

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2026

Inderdaad zelfde probleem.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

Zover ik weet werkt de nieuwste KPN tv app (KPN tv+ app) alleen op Android apparaten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2026

Denk dat het wen tijdelijk probleem is geweest, alles werkt weer goed na aantal dagen.

Gr John 

• Deelnemer
  • April 5, 2026

Ik had gisteren ook veel problemen met de kpn app op het kpn kastje (android). Zender wisselen ging langzaam en regelmatig lukte zender wisselen niet en ging deze naar de startpagina. Herstarten van het apparaat hielp ook niet. Daarna stroom 10 seconden afgehaald van zowel kpn tv kastje als van de fritzbox modem. Daarna werkte het weer.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 6, 2026

Spanning 10 seconde of 30 seconde eraf halen is echt veel te kort.

Minimaal 1 minuut, liever zelfs 2 minuten.

De condensatoren moeten echt goed ontladen worden.

Op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit geen KPN tv app, daar werkt het tv deel op een andere manier.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 7, 2026

Goedemorgen ​@Johnnyv1 en bedankt voor jouw bericht :)

Denk dat het wen tijdelijk probleem is geweest, alles werkt weer goed na aantal dagen.

Gr John 

Fijn om te lezen dat alles weer goed lijkt te gaan en super dat je dit hier ook nog eventjes met ons hebt willen delen! Mochten de problemen onverhoopt toch terugkeren, laat het dan ook vooral weer weten!