Skip to main content
Beantwoord

Last van haperend beeld en geluid op 1 van onze KPN TV+ boxen

• September 30, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

We hebben enkele maanden last van haperend beeld en geluid.

Het is specifiek bij een van de boxen. Dit is erg hinderlijk tijdens het kijken van sport evenementen en film. Is er een oplossing voor behalve een nieuwe box?

We hebben alles inmiddels geprobeerd. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Sebastiaan274. Welkom op de KPN Community! Dan heb je al behoorlijke tijd last van deze vervelende problemen. Dan snap ik dat je daar een keer een oplossing voor wilt. 

De Community denkt al goed met je mee en er worden een paar essentiële vragen gesteld. Met de antwoorden op deze vragen komen we meer te weten over waar het probleem ligt. Vooral deze vind ik interessant: 

Beste ​@Sebastiaan274 als je de boxen van plaats wisselt, wisselt het probleem dan mee?

Dan weet je direct of het aan de verbinding naar de plek van de tv-ontvanger ligt of aan de tv-ontvanger zelf. Laat het maar weten! 

3 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 30, 2025
  • Welk type tv ontvangers heb je?
  • Hoe zijn ze verbonden met het kpn modem? Rechtstreeks met een ethernet kabel? Of zit daar nog iets tussen? (Switch, Wifi, …)
  • Zijn de goed werkende en niet goed werkende tv ontvanger verschillend verbonden met het modem?
  • Verhuist het probleem mee als je de tv ontvangers omwisselt?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 1, 2025

Beste ​@Sebastiaan274 als je de boxen van plaats wisselt, wisselt het probleem dan mee?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@Sebastiaan274. Welkom op de KPN Community! Dan heb je al behoorlijke tijd last van deze vervelende problemen. Dan snap ik dat je daar een keer een oplossing voor wilt. 

De Community denkt al goed met je mee en er worden een paar essentiële vragen gesteld. Met de antwoorden op deze vragen komen we meer te weten over waar het probleem ligt. Vooral deze vind ik interessant: 

Dan weet je direct of het aan de verbinding naar de plek van de tv-ontvanger ligt of aan de tv-ontvanger zelf. Laat het maar weten!