Skip to main content

Het begint op KPN bezigheidstherapie te lijken. Na alle hier eerder beschreven en KPN telefonische herstel pogingen, inmiddels vijf keer, heb ik nog steeds last van haperend, stilstaand en zwart beeld. Ook geluid valt met regelmaat weg. Tot oktober had ik van die grote stekkers waar geen enkel probleem mee was. Toch ben ik nav een ODIDO aanbieding overgestapt. DRAMA! Heel snel terug als spijtoptant naar KPN. Wonderlijk genoeg vertoont KPN dezelfde problemen. Bijzonder dat het probleem bij KPN bekend is maar het niet op kunnen lossen. Irritant!!!

Bedoel je met grote stekkers dit soort dingen?

 


Miss iets anders van vorm maar ik bedoel het wel


Het gebruik daarvan is sowieso lastig tegenwoordig.  Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast en vol met ruis. Daar kunnen ze niet tegen. Heb je al getest met een kabel?


Ha @Triest53, welkom! Jammer om te lezen dat je hier nu tegenaan loopt! Het klopt wat Joep1965 zegt: het is goed mogelijk dat je tegen verstoringen aanloopt met deze draadloze verbindingssets. Heb jij al eens getest of het beeld ook op zwart gaat als je de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld aansluit op het modem? Heb jij ook de mogelijkheid om dat permanent zo te doen?


Beste Marcia,

Tot okt 23 ben ik altijd bij de KPN geweest (kabelloos) Na drie mnd ODiDo terug bij KPN. Helaas moet ik constateren dat KPN nagenoeg dezelfde problemen heeft als ODIDO. Die heb ik dus al beschreven. 

Nog erger is dat jij de zoveelste bent die probeert te helpen maar niets helpt. Sterker nog de frequentie van uitval wordt meer. Zeer irritant. 

Jouw voorstel van kabel valt niet goed in de smaak. Immers ik reageer niet voor niets op en aanbod voor een jaar op een draadloos pakket. Ook het voorstel van twee van je coll om een versterker aan te schaffen van €61 valt niet te rijmen. Als ik dan toch moet kiezen stuur dan het oude systeem met de stopcontacten. Daar heb ik nooit last mee gehad.

Tot zo ver en ben benieuwd wie er nu weer gaat reageren. (Eigenlijk is het zo wel genoeg geweest)


Nou daar ben ik dan weer. U kunt natuurlijk eigenwijs blijven denken dat het allemaal draadloos kan en dat kan onder bepaalde voorwaarden ook maar niet één provider geeft daar garantie op. Dus aan de slag met die kabel!!


Beste Joep,

Ik dacht dat ik hier een serieus forum zou treffen. Op zich vind ik het niet des KPN's om zich met deze materie bezig te houden. Overigens vraag ik mij af welke oplossing KPN gaat bieden. U bent de enige die reageert de KPN laat het afweten.

Vervelend is dat u mij nu als eigenwijs beoordeeld terwijl ik diverse keren heb uitgelegd dat alles al geprobeerd is. Dus ook met uw befaamde kabeltje. Daarnaast leg ik nog eens uit dat ik geen contract heb afgesloten om met kabeltjes te werken. Immers KPN komt met een draadloos aanbod maar kan blijkbaar niet voldoen aan het aanbod. Getuige de non reactie en oplossing.

Ik verzoek u niet meer te reageren. Het probleem moet écht door de KPN worden opgelost. 

Dus KPN als u op de achtergrond meeleest, LOS HET OP!!!

 


Wat bedoel je met ‘draadloos aanbod’, @Triest53? Ervan uitgaande dat je een TV+ Box hebt, is dit het aansluitbeleid:

Daar zie je inderdaad dat het wel draadloos kan, maar alleen met één of twee SuperWifi punten en een V10, V10a of Box 12. 


Nu in begrijpelijk Nederlands aub.


Met draadloos aanbod bedoelen wij dat je deze TV+ Box draadloos aan kunt sluiten als je één of twee SuperWifi punten hebt en een Box 12, V10 of V10a. Je kunt de TV+ Box niet aansluiten met een draadloze verbindingsset. Vandaar dat ik benieuwd ben welke apparatuur je precies hebt, en hoe je dit dan op elkaar hebt aangesloten. 


Ik heb niets aangesloten dat heeft de monteur van KPN gedaan. Voor u informatie her uitvallen wordt steeds erger.


Inmiddels heb ik de klacht neergelegd bij Radar.


Dat een monteur iets aansluit, betekent niet dat dit blijvend juist blijft werken. Natuurlijk installeert een monteur zaken op de best mogelijke manier, maar het kan altijd gebeuren dat er omgevingssignalen zijn waardoor het niet meer goed werkt, of dat apparatuur zelf niet meer goed werkt, etc. 

 

Jammer dat je niet reageert op de vraag wat je nu precies op welke manier aangesloten hebt. Ik hoop dat Radar je er verder bij helpt.


Dit is wel de limit! Wat een bijzonder klantonvriendelijk antwoord. 

Duidelijk een antwoord van een medewerker die niet kan lezen dan wel niet begrijpt waar het over gaat. 


Het begint op KPN bezigheidstherapie te lijken. Na alle hier eerder beschreven en KPN telefonische herstel pogingen, inmiddels vijf keer, heb ik nog steeds last van haperend, stilstaand en zwart beeld. Ook geluid valt met regelmaat weg. Tot oktober had ik van die grote stekkers waar geen enkel probleem mee was. Toch ben ik nav een ODIDO aanbieding overgestapt. DRAMA! Heel snel terug als spijtoptant naar KPN. Wonderlijk genoeg vertoont KPN dezelfde problemen. Bijzonder dat het probleem bij KPN bekend is maar het niet op kunnen lossen. Irritant!!!

Hetzelfde probleem hier . KPN wifi manager al sedert een dag of 10 dagelijks enkele malen gebruikt..Verbindingen etc in huis zijn goed . Het gekke is dat sommige tv zenders helemaal geen.!  storingen in beeld en geluid hebben. Dat zijn o.a Duitse, BBC , Turkse en een Indische zender .. Zowiezo NIET KLANTVRIENDELIJK dat dmv unity KPN aan een oplossing voor het euvel moet zien te bemachtigen.! BESCHAMEND EN HOOGST IRRITANT.

P.S : HET gekke is  dat NPO 1,2 en 3  ( met bij het NPO logo in kleine letters erbij gos..Hier op kanaal, 191,192 en 193 wel naar behoren werken 

Â