Skip to main content
Beantwoord

Liever Ziggo Sport bij mijn abonnement dan ESPN, kan ik dat aanpassen?

• September 1, 2025
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik wil graag mijn tv&internet-abonnement aanpassen. Ik heb liever Ziggo Sport dan ESPN Eredivisie. Is dat aan te passen?

Hoor het graag.

Beste antwoord door joop2011

Kleine aanvulling.

Het kan via de KPN MIJNKPN app via mobiel, tablet etc.

Maar het kan ook via MIJNKPN via de website van KPN.

En ook via deze site, zie boven (als je via de browser op de computer kijkt) MIJNKPN.

0800-0402 is gratis.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Als dit via KPN loopt, kan je dat via MIJNKPN aanpassen.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 1, 2025

Je kunt je extra diensten wijzigen via de MijnKPN app, onder entertainment. Dit gaat vaak binnen 15 minuten Dit forum is een plek waar klanten elkaar helpen, dus dit kunnen wij helaas niet voor je doen. Je kunt KPN ook bellen op 0800-0402 om dit te laten doen als je er zelf niet uitkomt. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 1, 2025

Kleine aanvulling.

Het kan via de KPN MIJNKPN app via mobiel, tablet etc.

Maar het kan ook via MIJNKPN via de website van KPN.

En ook via deze site, zie boven (als je via de browser op de computer kijkt) MIJNKPN.

0800-0402 is gratis.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 1, 2025

Ziggo Sport Totaal kun je niet gratis krijgen. ​@jochum81 . Ook niet via Combivoordeel. 

Dit is bij geen enkele provider. ZST biedt die mogelijkheid gewoon niet in de contracten met providers. 

Dat heeft ook wel te maken met het feit dat Ziggo ZST 1 onder de naam Ziggo Sport (14) ook in het basispakket aanbiedt. Dat voordeel willen ze bij Ziggo natuurlijk niet kwijt.

Ook bij Ziggo betaal je voor Ziggo Sport Totaal € 16,95. In combinatie met een mobiel Vodafone abonnement kan het voor € 4,95.

Bij kpn kost Ziggo Sport Totaal € 17,99 en mag het gewoon niet met korting of gratis.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Bedankt voor jullie reacties. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@jochum81, welkom op onze community! Ik zie dat er al heel goed meegedacht is. Is het nog gelukt?