Skip to main content
Beantwoord

Ligt het schokkende beeld bij ESPN uitzending aan mijn 4K abonnement?

• November 9, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

als ik een voetbal wedstrijd zit te kijken gaat de bal schokkerug in beeld bij een uittrap van de keeper helemaal duidelijk.

ook de live uitzending zijn slecht ligt dit aan espn of kpn

ik 4 k abbonnement maar op kanaal 222 en 223 etc is het duidelijk.

ook heb ik geen nederlandse  ondertiteling met uitzending van love nature.op kanaal 693 wel kanaal 34.

Beste antwoord door Wartywolfs

Heb je een ouder type tv ontvanger zoals Arris 5202?

Daarop is helaas de verbeterde beeldkwaliteit voor de reguliere ESPN kanalen niet beschikbaar, alleen op ESPN UHD vanwege het 4k pakket.

Zie ook

5 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 9, 2025

Heb je een ouder type tv ontvanger zoals Arris 5202?

Daarop is helaas de verbeterde beeldkwaliteit voor de reguliere ESPN kanalen niet beschikbaar, alleen op ESPN UHD vanwege het 4k pakket.

Zie ook

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • November 9, 2025

klop ik heb een kastje Arris 5202kpn F1371j46500.

het beeld is echt waardeloos betaal €92,78 per maando.a 4k 

wat is het beste om een beter beeld te krijgen.

alvast bedankt voor je advies 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2025

Via de Arris ontvangers is ESPN 1080i bij 7,2 Mbps. (H.264)

Je kunt voor ESPN de smart-tv app van kpn gebruiken in je tv. 

Daarin en via de TV+ box DIW7022 en Soundbox is ESPN 1080p bij 14,2 Mbps. (H.264)

• Topper
  • December 17, 2025

Het zijn allemaal prachtige antwoorden over ESPN, maar hoe verklaar je dat als er live voetbal op NED 1,2 of 3 is, dat er geen haperingen zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 17, 2025

Tja, ik ervaar nergens haperingen in de espn kanalen. Noch bij mijn moeder via 5202. Noch via app, TV+, Digitenne. 

Ik kom op dit platform zo'n 3 , 4 klanten tegen die haperen op de espn kanalen melden. 

De oorzaak is mij een raadsel. En ook kennelijk kpn, want het is nog niet achterhaald en opgelost. 

Heb je echter een Arris dan kun je sowieso beter via de KPN TV+ app naar ESPN kijken. Veel mooier beeld. Die kwaliteit kan kpn niet via de Arris aanbieden.