Skip to main content
Vraag

Lijstweergave geplande opnames klopt niet, na een reset wel

• December 23, 2025
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb vandaag gemerkt dat de lijstweergave voor geplande opnames niet meer klopt als er meerdere titels gepland staan. Sommige opnames krijgen de titel en zender mee van andere opnames, soms zelfs meermaals dezelfde titel en zender voor verschillende opnames. Na reset van de tv-box klopt alles weer, totdat er weer een opname bij gepland wordt. In rasterweergave klopt alles gewoon. Iemand hier  ervaring mee, of een oplossing voor?

10 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025

Staat het wel in de gids dat het programma dat je wilt opnemen op opnemen?

Je ziet dan bij het programma een rode stip (ster)

In de lijst geplande opnames komt hij soms iets later op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2025

​@joop2011 Ja, de opnames zijn allemaal vanuit de gids gepland. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025

​@joop2011 Ja, de opnames zijn allemaal vanuit de gids gepland. 

Dat begrijp ik.

Maar ik bedoel, kan je als je later in de gids kijkt, zien dat de opname geplant is?

Dat kan je zien als er linksonder een rode ster of grote punt staat.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025

Er is een probleem met de lijst van Geplande Opnames maar ook met de lijst van Opnames. Heb vandaag nog hierover een bericht geplaatst. Klik hier

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2025

​@joop2011 In de gids kun je inderdaad zien dat de opnames gepland zijn. Overigens zie ik nu dat de weergave weer correct is; wellicht wordt dit dan na enige tijd toch rechtgetrokken?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JosenHedi . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat die lijst niet klopte.  Zou eigenlijk niet moeten gebeuren. Als ik het goed lees, is het nu weer in orde?  Ik vermoed een korte glitch in het systeem maar dat is speculeren.

Als het weer gebeurt, laat het mij hier weten!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 26, 2025

​@Erwin van KPN Zoals ik hierboven al aangaf zie ik het regelmatig gebeuren. En het is te reproduceren. Zie de link in mijn bericht hierboven.

Dit is dus een probleem waar kpn mee aan de slag zal moeten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2025

​@Erwin van KPN Het probleem is niet weg, en inderdaad te reproduceren. Dus ja, graag verder onderzoeken en oplossen. 

Erwin van KPN
Moderator

Ik zie dat mijn collega ​@Jasper van KPN het in het andere topic al heeft doorgestuurd naar de techneuten.  Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen. 

• Helper
  • February 20, 2026

Ook hier nog steeds problemen met "lijst geplande opnames", staan opnames zgn. dubbel in echter als je aanklikt zijn de titels toch echt 2 versvhillende programma's . Dit is is al maanden zo, het enige wat werkt is een reset, dan staat alles weer goed.

Heb op verzoek van KPN al weken terug meerdere foto's gestuurd maar oplossing blijft, tot op heden, helaas uit.