Skip to main content
Beantwoord

Lijstweergave opgeslagen programma's KPN TV+

• March 20, 2025
  • 6 reacties
  • 115 keer bekeken

Is het inmiddels mogelijk om voor opgeslagen programma's een lijst weergave in te stellenĀ  op je kpn tv+ box ?

Ik kan de optie nog steeds niet terug vinden.

Beste antwoord door Ratonesque

Ja, dat kan al een tijdje. Als je naar 'Opgeslagen' gaat in de kopregel van het menu dan staat rechts een kopje 'Lijstweergave'. Dit aanklikken, dan worden de tegels vervangen door regels met de naam van de opgenomen programma’s, ​@Henk1973.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 21, 2025

Ja, dat kan al een tijdje. Als je naar 'Opgeslagen' gaat in de kopregel van het menu dan staat rechts een kopje 'Lijstweergave'. Dit aanklikken, dan worden de tegels vervangen door regels met de naam van de opgenomen programma’s, ​@Henk1973.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2025

Ja , ik zag het later.

Helemaal overheen gekeken..

Bedankt voor je reactie.Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Henk1973, iedereen ziet wel eens wat over het hoofd. Gelukkig heb je het inmiddels gevonden.Ā 

Ik heb hetzelfde probleem maar ik zie de optie van lijst wel maar kan daar niet heen klikken met de afstandsbediening,als ik helemaal naar boven ga en met pijltjes naar rechts gaat dan gaat het gelijk naar de tegel van een tv zender.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Frans kuiper. Je komt bij Lijstweergave door eerst naar Opgeslagen te gaan en vervolgens ga je met de selectie op ā€˜Opgenomen’ staan. Als je dan 2x naar rechts klikt, kom je bij Lijstweergave uit. Als dat niet lukt, start dan even de tv-ontvanger opnieuw op. Dit doe je door middel van de KPN knop (rechtsboven) wat langer ingedrukt te houden en daarna kun je kiezen voor ā€˜Opnieuw opstarten’.Ā 

Bedankt voor je reactie maar dat werkt dus niet. De oplossing is naar opnames gaan en eerst op een opnamen drukken en dan naar rechts heb je de optie voor lijstweergave, dat werkt wel.