Skip to main content

tv ontvanger omruilen werkt 

Je hebt alle testen gedaan voor deze tv-ontvanger

Maar het is helaas nog niet gelukt. Het lijkt erop dat je tv-ontvanger niet goed meer werkt.

Wat kan je nu doen?

Wissel je tv-ontvanger gratis om

Dit lost waarschijnlijk je tv-probleem op.

Wissel om

Wij kunnen je bellen

Je maakt een afspraak voor een moment dat jou uitkomt. Dan bellen wij jou. Dit is gratis.

Maak een belafspraak

Maak een monteursafspraak

Een monteur komt langs, bekijkt je aansluiting en het netwerk in je woning, herstelt of verbetert je diensten en geeft tips op maat.

Bekijk de kosten

Maak een afspraak

step does not exist please check the component List or step passedstep does not exist please check the component List or step passedstep does not exist please check the component List or step passedstep does not exist please check the component List or step passed

Ik had precies het zelfde mijn tv ontvanger werkt erg slecht is van 2015 alle test gedaan.


Hallo @loekbesemer,

Je kunt jouw oude ontvanger omruilen voor de nieuwste ontvanger door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

Mogelijk wordt jouw abonnement dan ook goedkoper. De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 


hoef niet te verlengen wil alleen een tv ontvanger wisselen voor een nieuwe


hoef niet te verlengen wil alleen een tv ontvanger wisselen voor een nieuwe

Dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402.Maar KPN ruilt die ontvanger alleen om indien de ontvanger defect is.

En dan krijg je niet het nieuwste type ontvanger, maar gewoon weer een oudere TV-ontvanger.


Graag mijn ontvanger  omruilen nu heb ik een Arris VIP 5202 HDMI , werkt niet goed en heeft geen koptelefoon aansluiting (dit is mijn slaapkamer ontvanger) de andere is het een Model HMB2260 v2 BIB op deze kan ik wel een een koptelefoon aansluit dus graag een ontvanger MOdel HMB2260 v2 sturen en ruilen voor de Arris.

klantnummer:********

Met vriendelijke groet.

Peter de Z.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Graag mijn ontvanger  omruilen nu heb ik een Arris VIP 5202 HDMI , werkt niet goed en heeft geen koptelefoon aansluiting (dit is mijn slaapkamer ontvanger) de andere is het een Model HMB2260 v2 BIB op deze kan ik wel een een koptelefoon aansluit dus graag een ontvanger MOdel HMB2260 v2 sturen en ruilen voor de Arris.

klantnummer: *********

Met vriendelijke groet.

Peter de Z.

De 5202 word niet omgeruild. Dat is de beste ontvanger die KPN heeft. Er is 1 nieuwere ontvanger, de 7022. Die heeft volgens mij ook geen koptelefoonaansluiting. Deze ontvanger krijgt u alleen als u uw abonnement om last zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Als uw uw huidige 5202 niet goed werkt, dan zal de 7022 dat ook niet doen waarschijnlijk.

De 2260 is al een wat ouder type. Deze word niet meer uitgegeven volgens mij.