Skip to main content

Hoi, na update 31 januari 2024, lip sync probleem van een zender, kanaal 83 politiek. Ik heb nog nooit zulke problemen gehad.

Alle tips hier nagelopen, niets helpt, raar toch, maar een zender die dat heeft?

 

 

Hallo @Jodelawifi, ja, valt mij ook op! Ik kijk via de app op de Chromecast, u ook? Of is het op + Box ook? Dan denk ik dat het in dit geval aan het aanvoersignaal ligt, want andere zenders, op 83 Politiek na, zijn wel goed.

O, u heeft het over de update...+Box denk ik dan...die update had ik 20 januari al of zoiets (zit blijkbaar in de testgroep) en toen trad er geen lipsync probleem op. Dus ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft.

Er wordt hier wel vaker geklaagd over lipsync issues, maar dan gaat het meestal om kleine verschillen. Ook wel vervelend, maar op 83 is het nu zo extreem dat je er echt niet naar kunt kijken.

Update

Ik kijk nu via de NPO-app naar Politiek, daar is het wel goed! Lijkt er dus op dat er bij KPN iets mis gaat.

U kunt op de +Box de NPO Start app downloaden via de Playstore. Hierop zit ook de livestream van alle NPO-kanalen.


 

 

Hi, Ratonesque

Bedankt voor je snelle reactie, goed plan via NPO app, hoop wel dat de KPN hier naar kijkt, het moet gewoon goed zijn. Groetjes, Robbie

 

 


 

 

Hi, Ratonesque

Bedankt voor je snelle reactie, goed plan via NPO app, hoop wel dat de KPN hier naar kijkt, het moet gewoon goed zijn. Groetjes, Robbie

 

 

Zeker, hier moet even naar gekeken worden, al was het alleen maar omdat KPN het in HD doorgeeft en de livestream in de NPO-app is SD, zo te zien.


Update: KPN gebeld, er waren meer mensen die gebeld hadden over dit probleem , gegevens genoteerd door KPN, dus heb je dit probleem ook op kanaal 83 politiek, bel even, groetjes 


Kanaal 83 Politiek is (op de +Box tenminste) weer goed qua lipsync, @Jodelawifi.


Bedankt voor info, groetjes