Skip to main content
Beantwoord

Lipsync TV+ nog steeds niet goed, geluid sneller

• March 30, 2025
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Het geluid gaat sneller dan het beeld.

ik heb alles aangesloten zoals het hoort, ben jaren KPN monteur geweest, dus zou weten hoe zoiets moet. Ik vind het vrij irritant het is net of de mensen zich zelf zitten te playbacken.

Ik ben wel eens benieuwd of het kan verschillen bij de routers die men heeft …,. Wij hebben de V10, want de mijn vorige met wifi 6 de 11 of 12 was bagger! Met de FBox was de wifi bizar slecht.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@JR73, ik kan me voorstellen dat dat irritant is als je beeld en geluid niet met elkaar kloppen. 

Heb je nog iets gehad aan de tip van ​@WalkerOfTheDay hierboven? Ik gooi er toch ook deze tip even in, het kan helpen om de geluidsinstellingen van de TV+ Box na te kijken en eventueel aan te passen:

Kom je daarmee niet verder, leg je dan uit welke apparatuur je precies gebruikt en hoe alles aangesloten is? Dan kunnen we hier in de Community beter met je meedenken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb hier ook heel lang mee gezeten. Bij mij was de oplossing om een optische kabel van de KPN TV+ box naar mijn versterker aan te sluiten en S/PDIF aan te zetten in de instellingen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@JR73, ik kan me voorstellen dat dat irritant is als je beeld en geluid niet met elkaar kloppen. 

Heb je nog iets gehad aan de tip van ​@WalkerOfTheDay hierboven? Ik gooi er toch ook deze tip even in, het kan helpen om de geluidsinstellingen van de TV+ Box na te kijken en eventueel aan te passen:

Kom je daarmee niet verder, leg je dan uit welke apparatuur je precies gebruikt en hoe alles aangesloten is? Dan kunnen we hier in de Community beter met je meedenken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 11, 2025

Beste Alexandra ben zelf jaren KPN escalatie monteur geweest. Ik weet wat ik doe het product is gewoon bagger!