Skip to main content
Vraag

Live pauzeren werkt niet

• January 17, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Pauzeren, tv gids en opnames kijken.  Het werkt allemaal niet.

Nieuwe Router gekocht

Gereset naar fabrieksinstellingen

Graag een oplossing!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 17, 2025

Welke router heb je?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 20, 2025

Hoi ​@Zelfseennaamkiezenisvervelend. Kudo's voor je gebruikersnaam ;) Maar vervelend dat je problemen hebt met tv kijken. 

Je geeft niet veel informatie, dus een oplossing kan ik nog niet geven op basis hiervan. Op welk apparaat kijk je tv? Is dat via een tv-ontvanger (en welke is dit?) of bijvoorbeeld de Smart tv app? Kun je wel pauzeren en opnames bekijken als je niet je eigen router gebruikt? Dus alles rechtstreeks op de Experia Box hebt aangesloten. Wat gebeurt er precies als je pauzeert of opnames wilt kijken? 

Ik ben benieuwd naar de informatie die je hierover kan geven!

Ik kijk TV op een smart TV (android)

Ik gebruik het kastje van KPN: ARRIS VIP2952

Beneden, op een soortgelijk kastje, en via de app kan ik wel pauzeren en programma's terug kijken.

Hij pauzeert de programma's wel. Als ik dan weer op play druk geeft hij een foutmelding.

Er is een fout ontstaan bij Live tv Pauzeren. Het pauzeren is niet gelukt. probeer het nogmaals.

Bij het laden van een opname geeft hij ook een foutmelding (hal -3?) en geeft hij als optie om te restarten.

Restarten en resetten naar fabbriekinstellingen werkt niet.

Ik kan wel netflix via het Arris kastje kijken.

Groet,

Wouter

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 21, 2025

Ok dank je voor deze informatie. Dat geeft al een richting aan wat er mogelijk speelt. Je gaf in je openingsbericht ook aan dat je een eigen router gebruikt. Wat voor router is dat? En heb je die er al eens tussenuit gehaald om te kijken of het dan wel werkt?