Skip to main content

Beste KPN, wij hebben sinds 1 week een nieuwe kastje ontvangen, na het wijzigen van het abonnement, live tv kijken lukt niet, alleen opgenomen programma's en terugkijken via de gids, vandaag (24 december) 2x gebeld, gereset, opnieuw opgestart, via SMS linkje zelfhulp gedaan en nieks helpt, na opnieuw opstarten doet het paar minuten en dan loopt het weer vast, beeld bevriest en ook geen geluid, de "services" op de experia box brandt rood, maar volgens kpn Medewerker maakt dit niet uit. Ik weet echt niet hoe veder. Kunt u contact met mij opnemen? De tv is met de kabel verbonden en geen Wi-Fi. 

Groetjes 

 

 

Hoe is de TV+  Box op de Experia/KPN Box aangesloten?

Via wifi of met een netwerkkabel?

Als via een netwerkkabel, is dat dan rechtstreeks of via een switch en/of "draadloze" verbindingsset?

Als via WiFi, is dat de wifi van de Experia/KPN Box of van een wifi accesspoint en welk type?

Welke Experia/KPN Box heb je?


Met een netwerkkabel, experia box v10, ik heb het nieuwe tv kastje aangesloten zoals het oude was aangesloten, nieks anders, bij het oude had ik geen probleem, best vervelend nu met de feestdagen 😔


Met een netwerkkabel, experia box v10, ik heb het nieuwe tv kastje aangesloten zoals het oude was aangesloten, nieks anders, bij het oude had ik geen probleem, best vervelend nu met de feestdagen 😔

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat dat heel vervelend is.

Wat is er verder allemaal nog op jouw thuisnetwerk aangesloten?

Ik ben met name benieuwd naar apparatuur anders dan computers, telefoons en tablets.


Heb je de experiabox al eens 5 minuten van de stroom afgehaald?


Ik heb het zelf opgelost, nl van optie beeld, videomodus "multicast" naar "unicast" , via de instellingen 😁

Thank you! 🎄


Ik heb het zelf opgelost, nl van optie beeld, videomodus "multicast" naar "unicast" , via de instellingen 😁 

En daarmee ben je dus ook een deel van de beeldkwaliteit kwijt.

Het is toch echt beter om de TV+ Box op multicast met automatisch de beste kwaliteit in te stellen.

Heb je nog gekeken naar mijn vragen?


Ja, dat zie ik, ik heb gekeken naar je vragen, nieks anders is aangesloten op het wi fi netwerk dan 2 tablets en 4 telefoons


Heb je de experiabox al eens 5 minuten van de stroom afgehaald?

Dat had ik vandaag paar keer gedaan, zonder resultaat 


Ja, dat zie ik, ik heb gekeken naar je vragen, nieks anders is aangesloten op het wi fi netwerk dan 2 tables en 4 telefoons

En bekabeld?


Ik was te snel met juichen hij loopt helemaal vast 😔


@wjb ja, bekabeld, nieks anders dan de aansluiting met het oude kastje, volgens mij is iets niet goed met de updates, en anders ga ik weer het oude kastje aansluiten, wel jammer want ik vind de googel apps fantastisch, daarmee kan ik buitenlandse tv direct kijken zonder casten 


Ik was te snel met juichen hij loopt helemaal vast 😔

 

Welkom op het forum. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Is er nog verbetering opgetreden de afgelopen dagen? Je kan altijd even een kijkje nemen op onze kennisbank voor KPN TV+. Als het niet beter wordt kun je ook altijd even bellen met 0800-0402 en dan lopen mijn collega's dat samen even met je door!