Skip to main content
Beantwoord

Lopend programma vanaf begin terugkijken werkt niet

• May 8, 2026
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

kan sinds een paar dagen niet meer een lopen programa op mij tv bij het beging terug kijken.

wij eten altijd kwart voor zes . na het eten ( 10 over zes) kijk dan eerst het journaal van zes uur vanaf het begin. daar na sportjournaal vanaf begin en daarna één vandaag vanaf beging. heerlijk zonder reclame.

maar sinds een paar dagen werkt het niet meer. de tv springt dan terug naar het live programma. 

ik heb de stekker er 30 seconden uitgehaald, helpt niet. ik het een herstart van de ontvanger gedaan, helpt niet, en heb een frisse start naar fabrieksinstellingen gedaan , helpt ook niet .

de tv ontvanger is arris vip2952 v2 en de modem/router-apparaat De KPN Experia Box V10

als ik op mij tablat kijk dan werkt het wel.

ik ben ten einde raad, graag snel advies wat te doen

Beste antwoord door Erik van KPN

Het probleem is gisteren aan het begin van de avond verholpen!

4 reacties

• Nieuwkomer
  • May 9, 2026

kan sinds een paar dagen niet meer een lopen programa op mij tv bij het beging terug kijken.

wij eten altijd kwart voor zes . na het eten ( 10 over zes) kijk dan eerst het journaal van zes uur vanaf het begin. daar na sportjournaal vanaf begin en daarna één vandaag vanaf beging. heerlijk zonder reclame.

maar sinds een paar dagen werkt het niet meer. de tv springt dan terug naar het live programma. 

ik heb de stekker er 30 seconden uitgehaald, helpt niet. ik het een herstart van de ontvanger gedaan, helpt niet, en heb een frisse start naar fabrieksinstellingen gedaan , helpt ook niet .

de tv ontvanger is arris vip2952 v2 en de modem/router-apparaat De KPN Experia Box V10

Bij ons hetzelfde euvel. Ik heb ook nog geen oplossing gevonden

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 10, 2026

Bij ons hetzelfde euvel. Ik heb ook nog geen oplossing gevonden

Nee nog geen oplossing voor, heb contact gehad met kpn en deze gaan er naar kijken wat dit kan veroorzaken,  dus moeten we maar geduld hebben tot dit opgelost is.

Vervelend maar het is niet anders op dit moment.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@Dinantvb, ​@Potje 1966 en ​@Twente! Ik zie, in dit topic, en in een andere, dat er problemen worden ervaren met Begin Gemist. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp ook dat er met de klantenservice contact is geweest en dat die ook geen directe oplossing hadden. Wij hebben dit nu ook doorgezet richting de tv mensen voor navraag en controle. Zodra ik meer weet kom ik er bij jullie op terug.  

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2026

Het probleem is gisteren aan het begin van de avond verholpen!