Ik heb een KPN abonnement met de Box 12 en een afstandsbediening. De koppeling tussen mijn TV, Bang en Olufsen, en de KPN afstandsbediening werkt niet. Met alleĀ 4 beschikbare codes is het resultaat 0. Hetgeen betekent dat de geluidknoppen, standby en opnemen niet werken! Na de eerste week heb ik na consult vanĀ de helpdesk een nieuwe afstandsbediening toegestuurd gekregen. Dat is nl. de laatste stap in het script van de telefonische service. Ook de nieuwe afstandsbediening weigert Ā te koppelen met mijn TV. Weer de helpdesk gebeld. Na alle vruchteloze pogingen was het laatste advies van de KPN medewerker: āga eens bij een winkel in de buurt langs, misschien kunnen die wat voor u doenā. Eerlijk gezegd geloof ik daar niks van, ook die medewerkers werken met een āgescripte probleemoplossersā en kunnen m.i. niet doen in de thuissituatie B&O TV en KPN afstandsbediening.
In dit forum staat bij een vergelijkbareĀ probleembeschrijving ādan moet je met 2 afstandsbedieningen blijven werkenā In mijn geval B&O en KPN dus. Dat klopt wel maar dat geldt alleen voor geluid en standby. Opnemen gaat gewoon niet meerā¦..
Is er iemand in dit forum die mij kan helpen aan een oplossing, anders dan weer terug gaan naar een andere provider?