Skip to main content

Op 6 aug hebben wij een mail ontvangen dat wij 100 uur extra krijgen voor opnamen. Tot op heden nog niets ontvangen! Ook de medewerker van de klantenservice die ik vanmiddag aan de telefoon had wist niet hoe het op te lossen. Blijkbaar heeft iedere abonnee er recht op. Maar wij dus niet. Hoe krijgen we wel meer uren om op te nemen? Herstarten van ontvanger en modem  helpt niet.

Dat kan je zien aan het toegenomen aantal procenten dat nog over is (wat je dus over hebt om te gebruiken) zonder dat je dus iets verwijderd hebt, @Munsters.


Bedankt voor de reactie. Maar dat is dus het probleem. Het percentage is dus niet toegenomen. Dus wij hebben geen extra ruimte gekregen,  terwijl er dus wel recht op hebben. Hoe kunnen wij de uren toevoegen aan ons systeem?


Hoe kunnen wij de uren toevoegen aan ons systeem?

Dat kan niet. Misschien had u de verhoging al lang en ziet u daarom geen verandering da afgelopen weken.

Het is een beetje frustrerend dat er in de interface procenten weergegeven worden en geen absolute tijd of ruimte. Daardoor zie je als klant eigenlijk niks.


Het was allang voor de melding toegevoegd, iedereen heeft het gekregen jij ook @Munsters 
Maar omdat er procenten staan en geen uren is het moeilijker te zien.
Je kunt nu 300 uur opnemen, het was 200 uur.

Overigens wordt het percentage lager en niet groter.
Bij 100% is hij vol, krijg je meer uren dan zakt het percentage en stijgt dus niet.
 


Het was allang voor de melding toegevoegd, iedereen heeft het gekregen jij ook @Munsters 
Maar omdat er procenten staan en geen uren is het moeilijker te zien.
Je kunt nu 300 uur opnemen, het was 200 uur.

Overigens wordt het percentage lager en niet groter.
Bij 100% is hij vol, krijg je meer uren dan zakt het percentage en stijgt dus niet.
 

O ja, natuurlijk, het percentage zakt, je hebt helemaal gelijk @huistijger!


Hoe kunnen wij de uren toevoegen aan ons systeem?

Dat kan niet. Misschien had u de verhoging al lang en ziet u daarom geen verandering da afgelopen weken.

Het is een beetje frustrerend dat er in de interface procenten weergegeven worden en geen absolute tijd of ruimte. Daardoor zie je als klant eigenlijk niks.

Als je er veel gebruik van maakt zie je het direct... dan maakt uren of percentages weinig uit, @Nick83. Het viel mij tenminste meteen op een aantal maanden geleden.


Als je er veel gebruik van maakt zie je het direct... dan maakt uren of percentages weinig uit, @Nick83. Het viel mij tenminste meteen op een aantal maanden geleden.

Ik kijk er normaal nooit naar. 


Als je er veel gebruik van maakt zie je het direct... dan maakt uren of percentages weinig uit, @Nick83. Het viel mij tenminste meteen op een aantal maanden geleden.

Ik kijk er normaal nooit naar. 

Dat zal dan een afwijking van mij zijn!


Het is mij duidelijk dat het percentage aangeeft wat nog de beschikbare ruimte is en dat het percentage afneemt bij meer opnames. Wij maken er veel gebruik van en zo'n groot verschil hadden wij echt wel gezien. De laatste periode heeft hierin bij ons echt geen verandering plaats gevonden. Hoe kan ik zien/controleren of wij nu echt de 300 uren beschikbaar hebben. Want volgens mij hebben wij dit echt niet. 


Iedereen heeft het in principe gekregen, @Munsters. Maar ach, 200 uur is ook al heel veel, en als je er veel gebruik van maakt verwijder je ook veel. 


Inderdaad 200 uur is veel. Maar bij ons staat er ook veel op dus extra ruimte zou welkom zijn. En daarbij als je er recht op hebt en er iedere maand voor betaald waarom zou je het dan niet krijgen?


Inderdaad 200 uur is veel. Maar bij ons staat er ook veel op dus extra ruimte zou welkom zijn. En daarbij als je er recht op hebt en er iedere maand voor betaald waarom zou je het dan niet krijgen?

Maar kijkt u weleens iets terug dan? Want je kunt het toch niet langer dan een jaar bewaren (gelukkig maar, anders komt terugkijken er helemaal niet van, zie de oude  vhs/harde schijf-recorders).

Als er al zoveel op staat, hoe denkt u dat dan allemaal terug te kijken? Ik gebruik eigenlijk nooit meer dan 25 %, en zelfs dan is het al moeilijk om de tijd te vinden om het te bekijken.

En hoogstwaarschijnlijk heeft u die 100 uur extra gewoon gekregen, @Munsters.


@Munsters Als u echt zekerheid wilt hebben zoekt u de opgenomen programmas op, kijkt hoe lang deze duren en telt dat bij elkaar op. Pas als u dat heeft gedaan kunt u met zekerheid zeggen dat u iets tekort gedaan zou worden. 


Jammer dat een klantenservice zo denkt over betalende klanten. Je krijgt extra uren om op te nemen en vervolgens krijg je het verwijt dat je het toch niet allemaal terug kunt kijken! Wij nemen regelmatig series op, als er dan meerdere seizoenen achter elkaar worden uitgezonden dan gaat het hard. En als je dan nog een paar films op neemt dan gaat het ook hard. Wij kijken zeker alles terug maar niet binnen 1 wk dus ja soms staat ons tv  kastje wat vol. Maar daar betalen we ook keurig voor! De tip om alle tijden van de opnames bij elkaar op te tellen is op zich goed. Maar wel veel werk. Dit zou je toch gemakkelijk ergens moeten kunnen terug vinden?  De laatste periode is het  percentage echt niet gewijzigd met 50%. Jammer dat we daarin niet geloofd worden. 


Jammer dat een klantenservice zo denkt over betalende klanten. 

Er heeft in dit topic nog niemand van de klantenservice gereageerd...


Inderdaad 200 uur is veel. Maar bij ons staat er ook veel op dus extra ruimte zou welkom zijn. En daarbij als je er recht op hebt en er iedere maand voor betaald waarom zou je het dan niet krijgen?

Met die extra 100 uur duurt het gewoon langer voordat je de 100% vol bereikt @Munsters , zo simpel is het.

Want het percentage is het enigste dat je kan zien op het scherm.

 


De opname capaciteit is bij mij al op 7 mei is verhoogd naar 300 uur, waarschijnlijk was ik toen niet de enige. Zie

 


Reageer