Skip to main content

Hi KPN,

ik heb momenteel een Arris vip2952 v2 mediabox. Deze is heel traag met bijvoorbeeld de apps van Netflix, Videoland en Youtube. Ook wil ik graag de Ziggo Sport app downloaden om het europees voetbal van de nederlandse clubs op tv te kunnen kijken.

 

Ik las op jullie site dat dit met een ander type mediabox kan, de DIW7022. Ik neem aan dat deze nieuwer is en daarom ook sneller dan mijn huidige.

 

Wat moet ik doen om mijn mediabox om te ruilen voor een DIW7022?

 

Ik hoor het graag, bedankt!

Hallo @vdmjordy ,

Dat kan door jouw abonnement te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Ah, kpn tv+ is dus nog in ontwikkeling maar wel beschikbaar. Zo te zien zijn voor mij alle nodige functies wel beschikbaar. 
 

bedankt voor je antwoord


Verlengen is een beetje gevaarlijke term. Want dan is de kans zeer groot dat de telefonist je huidige abonnement verlengt.

Je kunt beter zeggen dat je naar het nieuwe abonnement met TV+ wilt.

Maar... heb je geen smart-tv???

Voor de Ziggo GO TV Samsung vanaf bouwjaar 2020 met Tizen 5.5 of hoger. LG vanaf WebOS 5, bouwjaar 2020 of later.

Televisie toestel met Android-TV. 

Verder diverse vrij te verkrijgen streaming apparaten als chromecast HD Google-TV, streaming box Android-TV en ook Apple TV box.

Via de Ziggo Go TV app kun je 3 kanalen Ziggo Sport Free aanbod krijgen met ZS Free account (€ 0). UEFA alleen Nederlandse clubs en tennis. Overige aanbod achter betaal muur. Neem dan het Ziggo Sport zenders pakket in je kpn abonnement. 

ZS Free account aanmaken 

http://ziggo.nl/uefa

 

 


Verlengen is een beetje gevaarlijke term. Want dan is de kans zeer groot dat de telefonist je huidige abonnement verlengt.

 

Via bovenstaande link gaat het sowieso goed. En als je liever belt, dan uiteraard TV+ wel benoemen. 


Nee geen recente smart tv hier (stamt uit 2013). Maar de tv zelf is verder nog prima.

 

verlengen ben ik ook een beetje huiverig voor. Ik heb nu aardig wat korting vanwege combivoordeel etc. Als ik via internet verleng dan vervalt dat zo te zien.

Een chromecast of andere streamingbox zou ook nog kunnen ja. 

 

bedankt voor de tips!


Mijn Philips uit 2012 in de voorkamer is met de streamingbox Nokia 8000 weer helemaal up to date. 😉

Gekocht net voor de nieuwe, goedkopere,  Chromecast HD Google-TV op de markt kwam. 


Ah, kpn tv+ is dus nog in ontwikkeling maar wel beschikbaar. Zo te zien zijn voor mij alle nodige functies wel beschikbaar. 
 

bedankt voor je antwoord

 

Ondertussen werkt hij al aardig goed en stabiel.

Wij zijn best tevreden met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Uiteraard zijn er nog een paar wensen.😉


Goedemiddag ik heb nu de sagen Diw 7022 ruim een week en ik moet zeggen dat ik er blij mee bent werkt perfect even mee spelen voor wat betreft de instellingen ik had hem snel door. 😃👍


Reageer