Skip to main content

21-22-23- , Ik heb maar even geteld want ik wil niet vloeken maar wat een gebed zonder end is/blijft het toch met de ITV van KPN.

Na een update al duizenden >8 ! ] negatieve reacties en dan denk je het zal nu wel goed zal zijn , nee. hoor , begint de ellende gewoon weer opnieuw. 

Wegvallen geluid en beeld , fout 400 , er gaat geen dag voorbij of er is wel iets terwijl het even helemaal goed leek te gaan en daar moet je nog een flink bedrag voor betalen ook , triest , in en in triest.

Ik heb ondertussen mijn zakken er van vol.

LOS HET OP A.U.B. ! ! !

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik klop het af maar al enkele dagen geen storing meer gehad.

Blijft wel de vraag wat of waardoor de storingen werden veroorzaakt , ik ben heel benieuwd naar het antwoord.


Zaterdag 3 -6-2021 ,om 22u15 wederom foutcode 400 , na zappen werkt het weer .


@jc-1954 Het is nog niet helemaal in orde dus. Heb je in de afgelopen week nog iets gehoord van de Technische Dienst? Ik ga voor je aan de slag en speel het naar ze door, ik hoor het ook graag zo gauw jij iets van ze hoort. 


@jc-1954 Het is nog niet helemaal in orde dus. Heb je in de afgelopen week nog iets gehoord van de Technische Dienst? Ik ga voor je aan de slag en speel het naar ze door, ik hoor het ook graag zo gauw jij iets van ze hoort. 

Helaas , helemaal niets ,

Het is , nok nok nok op hout , rustig vanaf een zaterdag en als ik iets weet hoor je het .


@jc-1954 Het is nog niet helemaal in orde dus. Heb je in de afgelopen week nog iets gehoord van de Technische Dienst? Ik ga voor je aan de slag en speel het naar ze door, ik hoor het ook graag zo gauw jij iets van ze hoort. 

Helaas , helemaal niets ,

Het is , nok nok nok op hout , rustig vanaf een zaterdag en als ik iets weet hoor je het .

@jc-1954 Ik klop met je mee, op onbewerkt hout! :grin: Hoe staat het er intussen voor, is het nog goed? Ik zie dat de melding bij de Technische Dienst gesloten is, wel gek dat ze je niet hebben gebeld. Mocht je toch iets opmerken, laat het me dan gewoon weten, dan zorg ik dat ik een nieuwe melding naar ze doorzet met een verwijzing naar deze waar vanuit de monteur aan het werk is geweest.


Telf. contact gehad , al enkele dagen geen storing [ nok , nok , nok on wood ].

Er schijnen onderhoudswerkzaamheden te zijn uitgevoerd op de 29ste , maar hopen dan .


Dan gaan we daar heel voorzichtig vanuit, en anders weet je me hier te vinden!


Inderdaad , ik weet je te vinden :wink::sweat_smile: .