Skip to main content
Beantwoord

Meerdere tv problemen waaronder fout 400 en wegvallend geluid

• June 8, 2021
  • 33 reacties
  • 472 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• July 2, 2021

Ik klop het af maar al enkele dagen geen storing meer gehad.

Blijft wel de vraag wat of waardoor de storingen werden veroorzaakt , ik ben heel benieuwd naar het antwoord.

• July 3, 2021

Zaterdag 3 -6-2021 ,om 22u15 wederom foutcode 400 , na zappen werkt het weer .

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@jc-1954 Het is nog niet helemaal in orde dus. Heb je in de afgelopen week nog iets gehoord van de Technische Dienst? Ik ga voor je aan de slag en speel het naar ze door, ik hoor het ook graag zo gauw jij iets van ze hoort. 

• July 5, 2021

@jc-1954 Het is nog niet helemaal in orde dus. Heb je in de afgelopen week nog iets gehoord van de Technische Dienst? Ik ga voor je aan de slag en speel het naar ze door, ik hoor het ook graag zo gauw jij iets van ze hoort. 

Helaas , helemaal niets ,

Het is , nok nok nok op hout , rustig vanaf een zaterdag en als ik iets weet hoor je het .

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas , helemaal niets ,

Het is , nok nok nok op hout , rustig vanaf een zaterdag en als ik iets weet hoor je het .

@jc-1954 Ik klop met je mee, op onbewerkt hout! :grin: Hoe staat het er intussen voor, is het nog goed? Ik zie dat de melding bij de Technische Dienst gesloten is, wel gek dat ze je niet hebben gebeld. Mocht je toch iets opmerken, laat het me dan gewoon weten, dan zorg ik dat ik een nieuwe melding naar ze doorzet met een verwijzing naar deze waar vanuit de monteur aan het werk is geweest.

• July 7, 2021

Telf. contact gehad , al enkele dagen geen storing [ nok , nok , nok on wood ].

Er schijnen onderhoudswerkzaamheden te zijn uitgevoerd op de 29ste , maar hopen dan .

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dan gaan we daar heel voorzichtig vanuit, en anders weet je me hier te vinden!

• July 8, 2021

Inderdaad , ik weet je te vinden :wink::sweat_smile: .