Skip to main content

Ik kwam de onderstaande fouten/tekortkomingen tegen op de TV+ Box.

1) De publieke zenders uit Engeland, Duitsland en België worden in de gids nog altijd weergegeven alsof ze niet te bekijken zijn.

 

2) Waarom het onderstaande tussenscherm bij het kiezen voor het Pluspakket (kanaal 202) als je al het Pluspakket in jouw abonnement hebt zitten?

 

Waarom is de titel van dit topic gewijzigd van "Fouten KPN TV+" naar die enorme zin.


1. Terug kijken is ook niet beschikbaar op die zenders. Mijns inziens klopt die weergave. 

Bij bbc en vrt is starten vanaf begin ook niet beschikbaar. 

2. Na ok krijg je inderdaad gek genoeg weer keuze openen of bestellen 

Ik vond het al zo'n lange titel voor jou doen


Waarom is de titel van dit topic gewijzigd van "Fouten KPN TV+" naar die enorme zin.

‘Fouten KPN TV+’ is niet erg veelzeggend, dus ik snap de aanpassing, maar het is inderdaad een wel érg lange zin!

1. Terug kijken is ook niet beschikbaar op die zenders. Mijns inziens klopt die weergave. 

Bij bbc en vrt is starten vanaf begin ook niet beschikbaar. 

 

Dit klopt voor zover ik weet, live kijken wil wel, maar de rest niet.

2) Waarom het onderstaande tussenscherm bij het kiezen voor het Pluspakket (kanaal 202) als je al het Pluspakket in jouw abonnement hebt zitten?

Dit is natuurlijk een beetje vreemd, geef ik door!


1. Terug kijken is ook niet beschikbaar op die zenders. Mijns inziens klopt die weergave. 

Bij bbc en vrt is starten vanaf begin ook niet beschikbaar. 

En toch zou het beter zijn om bij de lopende uitzending dat "niet te kijken" ikoontje niet te tonen.

Dat gebeurt in immers in de apps en op de site ook niet.

 

TV+ app​​​​:

 

​​​tv.kpn.com: