Skip to main content
Antwoord

Melding "alleen thuis beschikbaar" terwijl ik thuis ben

• January 14, 2024
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik kan sommige zenders niet meer kijken, krijg alleen melding alleen thuis beschikbaar terwijl ik gewoon thuis ben. Hoe kan dit. Is ook niet bij alle zendersĀ 

Beste antwoord door Arjan van B

Ben je wel verbonden met wifi ?

Iets preciezer: ben je wel verbonden met je eigen netwerk, waarop het abonnement geregistreerd is? (En bijvoorbeeld niet met een mobiele hotspot, of met de WiFi van je buren ofzo, hoewel die kans klein is omdat je dan natuurlijk wel een wachtwoord moet intikken.)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 14, 2024

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 15, 2024

Iets preciezer: ben je wel verbonden met je eigen netwerk, waarop het abonnement geregistreerd is? (En bijvoorbeeld niet met een mobiele hotspot, of met de WiFi van je buren ofzo, hoewel die kans klein is omdat je dan natuurlijk wel een wachtwoord moet intikken.)

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 15, 2024

@Willy71Ā Ben je met een VPN-server verbonden?

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 15, 2024

Via een mobiele hotspot werkt de KPN itv app helemaal niet, zo heb ik vorige week ondervonden. Geen enkele zender dus. Dit omdat het IP adres van een dergelijke verbinding afwijkt van het vaste IP adres datĀ door KPN aan je abonnementĀ is toegewezen.Ā