Skip to main content
Vraag

Melding 'Inhoud niet meer beschikbaar' bij gebruik KPN TV+ app op iPhone en iPad

• May 17, 2025
  • 13 reacties
  • 347 keer bekeken

Bij gebruik van de KPN TV+ verschijnt telkens de melding ‘Inhoud niet meer beschikbaar’. App al geïnstalleerd en gedeïnstalleerd, devices opnieuw opgestart, niets helpt. Weet iemand hier de oorzaak van en nog veel belangrijker, de oplossing voor?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 19, 2025

Goedemiddag ​@Hansjeh , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Deze kan ik ook niet direct plaatsen maar ik denk natuurlijk wel graag mee! Heb je de app al eens op een ander device geïnstalleerd om eens te kijken wat er dan gebeurt? Op die manier zouden we alvast wat zaken uit kunnen sluiten. En deze melding krijg je standaard te zien? Maakt het daarbij geen verschil of je live tv probeert te kijken of bijvoorbeeld probeert terug te kijken? En heeft dit eerder wel goed gewerkt in jouw geval? 

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

@Hansjeh ​@Jan van KPN  ik heb er nu ook last van.  Was er toevallig al een oplossing?

Gr john

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

@Hansjeh ​@Jan van KPN  ik heb er nu ook last van.  Was er toevallig al een oplossing?

Gr john

Ik ook! Help

Ik heb er ook last van nu.  Kan geen enkel tv programma op mijn telefoon kijken nu.

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

Ik heb sinds vanavond ook dit probleem. Zowel op mijn iPad als iPhone geeft ie de melding. Gekke is op de iPad van mijn man doet ie het wel. We hebben de zelfde versie🤷🏽‍♀️

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

Wiij ook hier

• June 3, 2025

Op de iPad geeft hij de melding. Op de iPhone werkt het wel.

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

Ik heb er ook last van op mijn tablet van Samsung via de KPN-App.

Is er al een oplossing?

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

Ooh, hij werkte niet via de app op een Samsung tablet. Wel via de web interface op Windows pc en op diezelfde Samsung tablet. Vast een glitch in de aapp.

• Nieuwkomer
  • June 3, 2025

Werkt weer

• Nieuwkomer
  • June 5, 2025

Probleem is over. De app werkt weer goed.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 5, 2025

Afgelopen dinsdag was er een (Voetbal-gerelateerde?) storing in het kpn tv netwerk.