Hallo,
Ik heb de nieuwe tv ontvangers ontvangen en aangesloten.
De melding “Je TV ontvanger wordt opgestart” blijft staan en verder gebeurt er niets.
Wat gaat hier fout ?
Ps Experia box ook even opnieuw opgestart maar heeft niet geholpen
Koen
Dit betreft de allernieuwste TV+, Sagemcom DIW7022?
Met kabel of via wifi?
met kabel
Ik heb twee ontvangers ARRIS gekregen
(VIP5202)
Die tekst kan tot 10 minuten blijven staan. Staat het langer dan uitschakelen en na 2 minuten nogmaals proberen.
Wil het dan nog niet adviseer ik om even te bellen.
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Hoi Peter,
Ik heb al met de klanten service gebeld en zij hebben mij ook niet kunnen helpen.
Er is een monteur ingeschakeld die contact met mij opneemt voor een Afspraak.
Ik vraag me wel af wat die komt doen.
Het lijkt met geen probleem met de aansluiting. Ik heb nu de oude TV ontvanger weer aangesloten en alles werkt weer zoals het hoort.
Het lijkt mij een SW issue. !
Maar goed we gaan het zien !
Koen
Welk type is die oude ontvanger?
Afkorting SW kan ik even niet plaatsen.
Signaal voor ontvangers is in ieder geval goed.
Monteur gaat er voor zorgen dat het wel werkt. Hij werkt ook op software niveau. Niet alleen maar moertjes, boutjes en kabeltjes.
Hoi Peter,
------
Ik heb nu de oude TV ontvanger weer aangesloten en alles werkt weer zoals het hoort.
-----
Hoi
SW = Software
Oude typ ontvanger is Motorola VIP1853
Hoi Peter,
------
Ik heb nu de oude TV ontvanger weer aangesloten en alles werkt weer zoals het hoort.
-----
Hoi
Het ‘koppelen’ van een TV ontvanger doet de klant zelf. Nadat bij de eerste keer opstarten, het abonnementsnummer en de pincode zijn ingevoerd, is deze ‘gekoppeld’.
Misschien is bij
Het bij de eerste opstart ingevoerde abonnementsnummer is door de abonnee overigens niet meer te wijzigen. De ontvangers zijn door de abonnee dus niet meer te ontkoppelen, dat kan alleen door kpn.
Hi
Aangezien het niet gelukt is om dit vanaf afstand op te lossen, snap ik wel dat mijn telefonische collega een stap verder gegaan is en een monteur heeft ingeschakeld.
Zou je nadat de monteur voor je aan de slag is geweest willen laten weten wat het probleem was? Het zou me helemaal niets verbazen als
Hoe is het gegaan met de monteur
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.