Skip to main content

Iedere keer als ik kpn tv opstart, krijg ik de melding dat er een nieuwe software update is voor de afstandsbediening. Na ca. 30 seconden de melding dat update niet is gelukt. Ik heb de oplossing die op forum staat al meerdere malen geprobeerd, zonder resultaat. Namelijk resetten door rode en blauwe knop gelijktijdig in te drukken, waarna OK en opnieuw koppelen. Iemand anders nog een idee?

Bert

Het beste is om heel erg dichtbij de DIW7022 (KPN tv+ box) de ab neer te leggen.

(ik ga ervan uit dat je de DIW7022 hebt).

Hoi @Bert_poel, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Het beste is om heel erg dichtbij de DIW7022 (KPN tv+ box) de ab neer te leggen.

(ik ga ervan uit dat je de DIW7022 hebt).

Is het je met behulp van deze goede tip van @joop2011 nog gelukt om dit probleem te verhelpen?

Hallo Jan en Joop,

Met de tip van Joop is het niet gelukt om de update te laten slagen. Maar het is wel gelukt met een andere suggestie op dit forum. Namelijk via systeem, terugzetten naar fabrieksinstellingen (frisse start o.i.d.).

Hiermee heb ik geen melding meer op het scherm staan. Bedankt voor het meedenken!

Groet

Bert.

Fijn om te lezen @Bert_poel en bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat de aangedragen oplossing voor jou heeft gewerkt :) 

Reageer